Inchecken - Uitchecken
Wanneer wilt u reizen?
april 2025
ma
di
wo
do
vr
za
zo
mei 2025
ma
di
wo
do
vr
za
zo
Volwassenen
2
Kinderen(t/m 17 jaar)
0

Ferienwohnung Typ 370

1 Slaapkamers
2 Badkamers
Max. 5 gasten
80 m²

Prijzen

Selecteer data en aantal gasten
Inchecken - Uitchecken
Wanneer wilt u reizen?
april 2025
ma
di
wo
do
vr
za
zo
mei 2025
ma
di
wo
do
vr
za
zo
Volwassenen
2
Kinderen(t/m 17 jaar)
0

Beschrijving

Vakantie in Lärchehüsle, 1:0 voor jou. Waarom? Je kiest voor de gezinsvriendelijke, vakantiebudget-vriendelijke optie in Lärchehüsle. Je verblijft in een mooi vakantieappartement en kunt gebruikmaken van alle voorzieningen van de Walserhof (300m verderop). Zwembad, sauna's en meer –...
Speciale kenmerken
Het vakantieappartement heeft een geweldig uitzicht vanaf twee balkons.

Voorzieningen

1 Slaapkamers (2)
Max. 5 gasten
80 m²
Gratis WiFi
Televisie
Huisdieren en honden toegestaan
Roken niet toegestaan
Trap

Prijzen

Selecteer data en aantal gasten
Inchecken - Uitchecken
Wanneer wilt u reizen?
april 2025
ma
di
wo
do
vr
za
zo
mei 2025
ma
di
wo
do
vr
za
zo
Volwassenen
2
Kinderen(t/m 17 jaar)
0
Verbruiksafhankelijke extra kosten
Houd er rekening mee dat er extra verbruiksafhankelijke kosten kunnen ontstaan. Voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder.
Aantekeningen van de verhuurder
Annuleringsbeleid
ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR DE HOTELINDUSTRIE 2006 (AGBH 2006) Versie van 15.11.2006 Inhoudsopgave § 1 Toepassingsgebied....................................................................................................................... 2 § 2 Definities ....................................................................................................................................... 2 § 3 Totstandkoming van het contract – Aanbetaling .......................................................................... 3 § 4 Begin en einde van de accommodatie .......................................................................................... 3 § 5 Terugtrekking uit het accommodatiecontract – Annuleringskosten .............................................. 4 § 6 Verstrekking van een vervangende accommodatie ...................................................................... 5 § 7 Rechten van de contractpartner .................................................................................................... 5 § 8 Verplichtingen van de contractpartner .......................................................................................... 6 § 9 Rechten van de accommodatieverstrekker .................................................................................... 6 § 10 Verplichtingen van de accommodatieverstrekker ......................................................................... 7 § 11 Aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker voor schade aan binnengebrachte zaken ..... 7 § 12 Aansprakelijkheidsbeperkingen ................................................................................................... 8 § 13 Het houden van dieren ................................................................................................................ 8 § 14 Verlenging van de accommodatie ............................................................................................... 9 § 15 Beëindiging van het accommodatiecontract – Vroegtijdige ontbinding ........................................ 9 § 16 Ziekte of overlijden van de gast in het accommodatiecontract ................................................... 10 § 17 Plaats van nakoming, bevoegde rechtbank en keuze van recht .................................................. 11 § 18 Overige ........................................................................................................................................ 12 § 1 Toepassingsgebied 1.1 Deze Algemene Voorwaarden voor de Hotelindustrie (hierna te noemen "AGBH 2006") vervangen de vorige ÖHVB in de versie van 23 september 1981. 1.2 De AGBH 2006 sluiten speciale overeenkomsten niet uit. De AGBH 2006 zijn ondergeschikt aan individueel overeengekomen overeenkomsten. § 2 Definities 2.1 Definities: "Accommodatieverstrekker": is een natuurlijke of rechtspersoon die gasten tegen betaling huisvest. "Gast": is een natuurlijke persoon die gebruik maakt van accommodatie. De gast is doorgaans ook de contractpartner. Als gast worden ook die personen beschouwd die met de contractpartner arriveren (bijv. familieleden, vrienden enz.). "Contractpartner": is een natuurlijke of rechtspersoon uit binnen- of buitenland die als gast of voor een gast een accommodatiecontract afsluit. "Consument" en "Ondernemer": Deze termen moeten worden begrepen in de zin van de Consumentenbeschermingswet 1979 idgF. "Accommodatiecontract": is het contract dat tussen de accommodatieverstrekker en de contractpartner wordt afgesloten, waarvan de inhoud hierna nader wordt geregeld. § 3 Totstandkoming van het contract – Aanbetaling 3.1 Het accommodatiecontract komt tot stand door de aanvaarding van de bestelling van de contractpartner door de accommodatieverstrekker. Elektronische verklaringen worden geacht te zijn ontvangen als de partij voor wie ze bestemd zijn, deze onder normale omstandigheden kan oproepen en de toegang plaatsvindt tijdens de bekendgemaakte bedrijfstijden van de accommodatieverstrekker. 3.2 De accommodatieverstrekker is gerechtigd het accommodatiecontract onder de voorwaarde af te sluiten dat de contractpartner een aanbetaling doet. In dit geval is de accommodatieverstrekker verplicht, vóór de aanvaarding van de schriftelijke of mondelinge bestelling van de contractpartner, de contractpartner te wijzen op de vereiste aanbetaling. Als de contractpartner instemt met de aanbetaling (schriftelijk of mondeling), komt het accommodatiecontract tot stand bij ontvangst van de verklaring van instemming met de betaling van de aanbetaling door de contractpartner bij de accommodatieverstrekker. 3.3 De contractpartner is verplicht de aanbetaling uiterlijk 100 dagen (ontvangst) voor de accommodatie te betalen. De kosten voor de geldtransactie (bijv. overboekingskosten) zijn voor rekening van de contractpartner. Voor credit- en debitkaarten gelden de respectieve voorwaarden van de kaartbedrijven. 3.4 De aanbetaling is een deelbetaling van het overeengekomen tarief. § 4 Begin en einde van de accommodatie 4.1 De contractpartner heeft het recht, tenzij de accommodatieverstrekker een andere inchecktijd aanbiedt, de gehuurde ruimtes vanaf 16.00 uur op de overeengekomen dag ("aankomstdag") te betrekken. 4.2 Indien een kamer voor het eerst vóór 6.00 uur 's ochtends in gebruik wordt genomen, telt de voorafgaande nacht als de eerste overnachting. 4.3 De gehuurde ruimtes moeten door de contractpartner op de dag van vertrek om 12.00 uur vrijgemaakt zijn. De accommodatieverstrekker is gerechtigd een extra dag in rekening te brengen als de gehuurde ruimtes niet tijdig zijn vrijgemaakt. § 5 Terugtrekking uit het accommodatiecontract – Annuleringskosten Terugtrekking door de accommodatieverstrekker 5.1 Als het accommodatiecontract een aanbetaling vereist en de aanbetaling niet tijdig door de contractpartner is gedaan, kan de accommodatieverstrekker zonder uitstel uit het accommodatiecontract terugtreden. 5.2 Als de gast niet vóór 18.00 uur op de overeengekomen aankomstdag verschijnt, is er geen verplichting tot huisvesting, tenzij een later aankomsttijdstip is overeengekomen. 5.3 Als de contractpartner een aanbetaling heeft gedaan (zie 3.3), dan blijven de ruimtes gereserveerd tot uiterlijk 12.00 uur van de dag na de overeengekomen aankomstdag. Bij vooruitbetaling van meer dan vier dagen, eindigt de verplichting tot huisvesting om 18.00 uur van de vierde dag, waarbij de aankomstdag als eerste dag wordt geteld, tenzij de gast een latere aankomstdag bekend maakt. 5.4 Tot uiterlijk 3 maanden voor de overeengekomen aankomstdag van de contractpartner kan het accommodatiecontract door de accommodatieverstrekker, om gerechtvaardigde redenen, tenzij anders overeengekomen, door een eenzijdige verklaring worden ontbonden. Terugtrekking door de contractpartner – Annuleringskosten 5.5 Tot uiterlijk 3 maanden voor de overeengekomen aankomstdag van de gast kan het accommodatiecontract zonder betaling van een annuleringskosten door een eenzijdige verklaring door de contractpartner worden ontbonden. 5.6 Buiten de in § 5.5 vastgestelde termijn is terugtrekking door een eenzijdige verklaring van de contractpartner alleen mogelijk onder betaling van de volgende annuleringskosten: - tot 1 maand voor de aankomstdag 40% van de totale arrangementprijs; - tot 1 week voor de aankomstdag 70% van de totale arrangementprijs; - in de laatste week voor de aankomstdag 90% van de totale arrangementprijs. tot 3 maanden voor aankomst - geen annuleringskosten 3 maanden tot 1 maand - 40% van de totale arrangementprijs 1 maand tot 1 week - 70% van de totale arrangementprijs In de laatste week - 90% van de totale arrangementprijs Belemmeringen bij aankomst 5.7 Als de contractpartner op de dag van aankomst niet in het accommodatiebedrijf kan verschijnen, omdat door onvoorspelbare uitzonderlijke omstandigheden (bijv. extreme sneeuwval, overstromingen etc.) alle mogelijkheden van aankomst onmogelijk zijn, is de contractpartner niet verplicht het overeengekomen tarief voor de dagen van aankomst te betalen. 5.8 De verplichting tot betaling van het tarief voor het geboekte verblijf herleeft vanaf de mogelijkheid van aankomst, als de aankomst binnen drie dagen weer mogelijk wordt. § 6 Verstrekking van een vervangende accommodatie -1- -2- 6.1 De accommodatieverstrekker kan de contractpartner of de gasten een adequate vervangende accommodatie (van gelijke kwaliteit) ter beschikking stellen, als dit voor de contractpartner redelijk is, vooral als de afwijking gering is en feitelijk gerechtvaardigd is. 6.2 Een feitelijke rechtvaardiging is bijvoorbeeld gegeven als de ruimte(de ruimtes) onbruikbaar is (zijn) geworden, reeds ingekwartierde gasten hun verblijf verlengen, er sprake is van overboeking of andere belangrijke operationele maatregelen deze stap noodzakelijk maken. 6.3 Eventuele extra kosten voor het vervangende verblijf zijn voor rekening van de accommodatieverstrekker. § 7 Rechten van de contractpartner 7.1 Door het sluiten van een accommodatiecontract verwerft de contractpartner het recht op het gebruikelijke gebruik van de gehuurde ruimtes, de voorzieningen van het accommodatiebedrijf die gewoonlijk en zonder speciale voorwaarden toegankelijk zijn voor gasten, en op de gebruikelijke service. De contractpartner moet zijn rechten uitoefenen in overeenstemming met eventuele hotel- en/of gastenrichtlijnen (huisregels). § 8 Verplichtingen van de contractpartner 8.1 De contractpartner is verplicht om uiterlijk op het moment van vertrek het overeengekomen tarief plus eventuele extra bedragen die zijn ontstaan door afzonderlijke diensten die door hem en/of de met hem meereizende gasten zijn gebruikt plus wettelijke omzetbelasting te betalen. 8.2 De accommodatieverstrekker is niet verplicht om vreemde valuta te accepteren. Als de accommodatieverstrekker vreemde valuta accepteert, worden deze indien mogelijk tegen de dagkoers in betaling genomen. Als de accommodatieverstrekker vreemde valuta of cashloze betaalmiddelen accepteert, draagt de contractpartner alle daarmee samenhangende kosten, zoals navragen bij creditcardmaatschappijen, telegrammen, enz. 8.3 De contractpartner is aansprakelijk jegens de accommodatieverstrekker voor elke schade die hij of de gast of andere personen die met kennis of wil van de contractpartner diensten van de accommodatieverstrekker ontvangen, veroorzaken. § 9 Rechten van de accommodatieverstrekker 9.1 Als de contractpartner de overeengekomen vergoeding niet betaalt of daarmee achterstallig is, heeft de accommodatieverstrekker het wettelijke retentierecht volgens § 970c ABGB en het wettelijke pandrecht volgens § 1101 ABGB op de door de contractpartner of de gast meegebrachte zaken. Dit retentie- of pandrecht heeft de accommodatieverstrekker ook om zijn vordering uit het accommodatiecontract te beveiligen, in het bijzonder voor voeding, andere uitgaven die voor de contractpartner zijn gemaakt en voor eventuele schadeclaims van welke aard dan ook. 9.2 Als de service in de kamer van de contractpartner of op ongebruikelijke tijden (na 20.00 uur en voor 6.00 uur) wordt gevraagd, is de accommodatieverstrekker gerechtigd daarvoor een speciale vergoeding te vragen. Deze speciale vergoeding moet echter op het prijsbord van de kamer worden aangegeven. De accommodatieverstrekker kan deze diensten om operationele redenen ook weigeren. 9.3 De accommodatieverstrekker heeft het recht om te allen tijde een afrekening of tussentijdse afrekening van zijn diensten te maken. § 10 Verplichtingen van de accommodatieverstrekker 10.1 De accommodatieverstrekker is verplicht de overeengekomen diensten te leveren in een omvang die overeenkomt met zijn standaard. 10.2 Speciale diensten van de accommodatieverstrekker die niet in de accommodatieprijs zijn inbegrepen, zijn bijvoorbeeld: a) Speciale accommodatiediensten die apart in rekening kunnen worden gebracht, zoals het verstrekken van salons, sauna, binnenzwembad, zwembad, solarium, garagegebruik enz.; b) voor het verstrekken van extra bedden of kinderbedden wordt een gereduceerde prijs berekend. § 11 Aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker voor schade aan binnengebrachte zaken 11.1 De accommodatieverstrekker is aansprakelijk volgens §§ 970 ff ABGB voor de door de contractpartner meegebrachte zaken. De aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker bestaat alleen als de zaken zijn overhandigd aan de accommodatieverstrekker of aan mensen die door de accommodatieverstrekker zijn gemachtigd of naar een door hen aangewezen of hiervoor bestemde plaats zijn gebracht. Tenzij de accommodatieverstrekker het bewijs kan leveren, is hij aansprakelijk voor zijn eigen nalatigheid of de nalatigheid van zijn mensen en voor in- en uitgaande personen. De accommodatieverstrekker is aansprakelijk volgens § 970 Abs 1 ABGB tot ten hoogste het bedrag dat is vastgesteld in de federale wet van 16 november 1921 over de aansprakelijkheid van herbergiers en andere ondernemers in de respectievelijk geldende versie. Als de contractpartner of gast niet onmiddellijk voldoet aan het verzoek van de accommodatieverstrekker om zijn zaken op een speciale opslagplaats te leggen, is de accommodatieverstrekker vrijgesteld van alle aansprakelijkheid. De hoogte van een eventuele aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker is maximaal beperkt tot de aansprakelijkheidsverzekeringsbedrag van de betreffende accommodatieverstrekker. Een nalatigheid van de contractpartner of gast moet in aanmerking worden genomen. 11.2 De aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker voor lichte nalatigheid is uitgesloten. Als de contractpartner een ondernemer is, wordt de aansprakelijkheid ook voor grove nalatigheid uitgesloten. In dit geval draagt de contractpartner de bewijslast voor het bestaan van nalatigheid. Gevolgschade of indirecte schade en gederfde winst worden in geen geval vergoed. 11.3 Voor kostbaarheden, geld en waardepapieren is de accommodatieverstrekker slechts aansprakelijk tot een bedrag van momenteel € 550,--. De accommodatieverstrekker is alleen aansprakelijk voor een hogere schade als hij deze zaken in kennis van hun aard ter bewaring heeft aangenomen of als de schade is veroorzaakt door hemzelf of een van zijn mensen. De aansprakelijkheidsbeperking volgens 12.1 en 12.2 is van overeenkomstige toepassing. 11.4 De accommodatieverstrekker kan weigeren kostbaarheden, geld en waardepapieren te bewaren als het gaat om aanzienlijk waardevollere objecten dan de gasten van het betreffende accommodatiebedrijf gewoonlijk in bewaring geven. 11.5 In elk geval van aangenomen bewaring is de aansprakelijkheid uitgesloten als de contractpartner en/of gast de opgetreden schade niet onmiddellijk meldt aan de accommodatieverstrekker nadat hij er kennis van heeft genomen. Bovendien moeten deze claims binnen drie jaar na kennis of mogelijke kennis door de contractpartner of gast gerechtelijk worden ingediend; anders is het recht vervallen. § 12 Aansprakelijkheidsbeperkingen 12.1 Als de contractpartner een consument is, wordt de aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker voor lichte nalatigheid, met uitzondering van persoonlijk letsel, uitgesloten. 12.2 Als de contractpartner een ondernemer is, wordt de aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker voor lichte en
Huurvoorwaarden
  • Aanbetaling: 50% van de huurprijs dagen na boeking verschuldigd
  • Eindbetaling: dagen voor aankomst
  • geen borg
Betalingsopties
  • Creditcard
  • Contante betaling
  • Pinpas

Locatie

Loading map
Afstanden
Arts:500 m
bus:50 m
Luchthaven:100 km
Mogelijkheid om te winkelen:2 km
nachtleven:2 km
restaurant:30 m
Skilift:150 m
stadscentrum:500 m
Treinstation:15 km
In de buurt
Onze vrijetijdstips
  • Alpine skiën
  • Beklimmen
  • Berg wandelen
  • Bezienswaardigheden
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Casino
  • Fietsen/fietsen
  • Fietsverhuur
  • Geschiktheid
  • Golf
  • Joggen
  • Langlaufen
  • Mountain biking
  • Paragliden
  • Rodelen
  • Rotsklimmen
  • Snowboarden
  • Wandeltocht
  • Welzijn
  • Wijn proeven
  • Zomerrodelbaan
  • Zwemmen
Andere recreatiemogelijkheden
---
Vakantiebestemming
Op slechts een paar stappen afstand bevind je je direct in de Heuberg-Arena, een verbond van zes liften. Ook in de directe omgeving vind je een skischool, skikinderopvang, skiverhuur en de bushalte van de gratis Walserbus. Iedereen die de voorkeur geeft aan de zachtere wintersporten komt ook volledig aan zijn trekken. 45 kilometer aan loipes - als gast van Lärchehüsle GRATIS en een uitgebreid netwerk van winterwandelwegen wachten op je! Wat is er nog meer mogelijk? Skitoeren, tourskiën, Funpark-avonturen en nog veel en veel meer...
Bereikbaarheid
De details voor aankomst vind je op onze homepage!

Contact

Bedrijf Verwöhn und Wellnesshotel Walserhof - Lärchahüsle - Familie Coletta Sättele
Bedrijf Verwöhn und Wellnesshotel Walserhof - Lärchahüsle - Familie Coletta SätteleDuits en Engels
Accommodatienummer: 61105
VerhuurderinformatieOns Larikshuisje ligt in het prachtige Kleinwalsertal in het centrum van Hirschegg. Het Larikshuisje behoort tot het Hotel Walserhof in Hirschegg. Je kunt gratis gebruikmaken van de wellness- en spa-ruimte van de Walserhof.
Telefoonnummer van de verhuurderVoer meer gegevens in om het telefoonnummer van de verhuurder te krijgen

Die Ferienwohnung heeft nog geen beoordelingen

Voor deze accommodatie is nog geen beoordeling ingediend. Schrijf nu de eerste beoordeling!

Meer accommodaties

Bedrijf Verwöhn und Wellnesshotel Walserhof - Lärchahüsle - Familie Coletta Sättele
Bedrijf Verwöhn und Wellnesshotel Walserhof - Lärchahüsle - Familie Coletta SätteleOnline voor meer dan 11 jaar