Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Vakantie in Lärchehüsle, 1:0 voor jou. Waarom? Je boekt de gezinsvriendelijke, vakantiebudget-vriendelijke optie in Lärchehüsle.
Je verblijft in een mooi vakantieappartement en kunt gebruikmaken van alle voorzieningen van de Walserhof (300m verderop). Zwembad, sauna's, fitnessruimte en meer – je kunt zelfs halfpension of het ontbijtbuffet bijboeken.
Het vakantieappartement ligt op een prachtige zuidelijke locatie met vrij uitzicht vanaf je eigen balkon of terras.
Het vakantieappartement is uitgerust met twee slaapkamers, een woonkamer, een badkamer en een keuken.
Iedere pot vindt hier zijn deksel!
Let op dat ons vakantieappartement alleen per week te boeken is, met aankomst op zaterdag of zondag.
Jouw voordeel: "aansluiting" bij het 4-sterren wellnesshotel Walserhof (op ca. 300m afstand)
1.500m² wellnessruimte
Binnenzwembad (12m / 28°C)
Fitnesshemel voor je work-out
Ontbijtbuffet of halfpension kan bijgeboekt worden!
Houd er rekening mee dat de vakantieappartementen afhankelijk van het type en de grootte verschillend zijn uitgerust.
Fitnessruimte, solarium, whirlpool, zwembad (pool) en WiFi-voorzieningen bevinden zich in het ongeveer 300 meter verderop gelegen Hotel Walserhof. Deze kunnen echter gebruikt worden. (Solarium tegen betaling)
In de SPA Alpinquell Ruhe & Kraft kunnen massages, baden en schoonheidsbehandelingen geboekt worden.
Hier hebt je ook de mogelijkheid om ontbijt of halfpension te nemen.
300 m
50 m
100 km
100 m
400 m
30 m
150 m
500 m
15 km
---
Op slechts een paar stappen afstand bevind je je direct in de Heuberg-Arena, een netwerk van zes skiliften.
Ook in de directe omgeving vind je een skischool, kinderskiland, skiverhuur en de skibushalte van de gratis Walserbus.
Iedereen die liever de zachtere wintersporten beoefent, komt hier volledig aan zijn trekken. 45 kilometer aan langlaufloipes - als gast van Lärchehüsle GRATIS - en een uitgebreid netwerk van winterwandelwegen wachten op je!
Wat is er nog meer mogelijk?
Skitoeren, tourskiën, avonturen in het funpark en nog veel en veel meer.
De details over de aankomst vind je op onze homepage! www.wellnesshotel-walserhof.at
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR DE HOTELLERIE 2006 (AGBH 2006) Versie van 15.11.2006 Inhoudsopgave § 1 Toepassingsgebied..................................................................................................................... 2 § 2 Definities .................................................................................................................................... 2 § 3 Totstandkoming van de overeenkomst – Aanbetaling ................................................................ 3 § 4 Begin en einde van de accommodatie ...................................................................................... 3 § 5 Annulering van de accommodatieovereenkomst – Annuleringskosten ..................................... 4 § 6 Verstrekking van een vervangende accommodatie ................................................................... 5 § 7 Rechten van de contractpartner .................................................................................................. 5 § 8 Verplichtingen van de contractpartner ........................................................................................ 6 § 9 Rechten van de accommodatieverstrekker .................................................................................. 6 § 10 Verplichtingen van de accommodatieverstrekker ...................................................................... 7 § 11 Aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker voor schade aan ingebrachte zaken ......... 7 § 12 Beperkingen van aansprakelijkheid .......................................................................................... 8 § 13 Huisdieren ................................................................................................................................. 8 § 14 Verlenging van de accommodatie .............................................................................................. 9 § 15 Beëindiging van de accommodatieovereenkomst – Vroegtijdige ontbinding ............................ 9 § 16 Ziekte of overlijden van de gast in de accommodatieovereenkomst ........................................ 10 § 17 Plaats van nakoming, rechtsbevoegdheid en rechtskeuze ........................................................ 11 § 18 Overige ..................................................................................................................................... 12
§ 1 Toepassingsgebied 1.1 Deze Algemene Voorwaarden voor de Hotellerie (hierna "AGBH 2006") vervangen de voorgaande ÖHVB in de versie van 23 september 1981. 1.2 De AGBH 2006 sluiten speciale overeenkomsten niet uit. De AGBH 2006 zijn ondergeschikt aan individueel overeengekomen afspraken.
§ 2 Definities 2.1 Definities: "Accommodatieverstrekker": Is een natuurlijke of rechtspersoon die gasten tegen betaling huisvest. "Gast": Is een natuurlijke persoon die accommodatie gebruikt. De gast is meestal ook de contractpartner. Als gast worden ook die personen beschouwd die met de contractpartner arriveren (bijv. familieleden, vrienden etc). "Contractpartner": Is een natuurlijke of rechtspersoon uit binnen- of buitenland die als gast of voor een gast een accommodatieovereenkomst afsluit. "Consument" en "Ondernemer": Deze termen moeten worden begrepen in de zin van de Consumentenbeschermingswet 1979 idgF. "Accommodatieovereenkomst": Is de overeenkomst die tussen de accommodatieverstrekker en de contractpartner wordt gesloten, waarvan de inhoud hierna nader wordt geregeld.
§ 3 Totstandkoming van de overeenkomst – Aanbetaling 3.1 De accommodatieovereenkomst komt tot stand door de aanvaarding van de bestelling van de contractpartner door de accommodatieverstrekker. Elektronische verklaringen worden geacht te zijn ontvangen wanneer de partij voor wie ze bestemd zijn deze onder normale omstandigheden kan ophalen en de toegang plaatsvindt binnen de bekendgemaakte openingstijden van de accommodatieverstrekker. 3.2 De accommodatieverstrekker heeft het recht om de accommodatieovereenkomst te sluiten onder de voorwaarde dat de contractpartner een aanbetaling doet. In dit geval is de accommodatieverstrekker verplicht om de contractpartner vóór de aanvaarding van de schriftelijke of mondelinge bestelling van de contractpartner op de vereiste aanbetaling te wijzen. Indien de contractpartner instemt met de aanbetaling (schriftelijk of mondeling), komt de accommodatieovereenkomst tot stand met de ontvangst van de verklaring van instemming met de betaling van de aanbetaling van de contractpartner bij de accommodatieverstrekker. 3.3 De contractpartner is verplicht de aanbetaling uiterlijk 100 dagen (ontvangst) vóór de accommodatie te betalen. De kosten voor de geldtransactie (bijv. overboekingskosten) zijn voor rekening van de contractpartner. Voor credit- en debetkaarten gelden de respectievelijke voorwaarden van de kaartmaatschappijen. 3.4 De aanbetaling is een deelbetaling van het overeengekomen tarief.
§ 4 Begin en einde van de accommodatie 4.1 De contractpartner heeft het recht, tenzij de accommodatieverstrekker een andere bezettingstijd aanbiedt, de gehuurde ruimtes vanaf 16.00 uur op de overeengekomen dag ("aankomstdag") te betrekken. 4.2 Als een kamer voor het eerst vóór 6.00 uur 's ochtends in gebruik wordt genomen, telt de voorafgaande nacht als eerste overnachting. 4.3 De gehuurde ruimtes moeten door de contractpartner op de dag van vertrek tot 12.00 uur worden vrijgemaakt. De accommodatieverstrekker heeft het recht om een extra dag in rekening te brengen als de gehuurde ruimtes niet op tijd zijn vrijgemaakt.
§ 5 Annulering van de accommodatieovereenkomst – Annuleringskosten Annulering door de accommodatieverstrekker 5.1 Als de accommodatieovereenkomst een aanbetaling vereist en de aanbetaling niet op tijd door de contractpartner is gedaan, kan de accommodatieverstrekker zonder uitstel van de accommodatieovereenkomst afzien. 5.2 Als de gast niet voor 18.00 uur op de overeengekomen aankomstdag verschijnt, is er geen verplichting tot accommodatie, tenzij een later aankomsttijdstip is overeengekomen. 5.3 Als de contractpartner een aanbetaling heeft gedaan (zie 3.3), dan blijven de ruimtes gereserveerd tot uiterlijk 12.00 uur van de dag die volgt op de overeengekomen aankomstdag. Bij vooruitbetaling van meer dan vier dagen, eindigt de accommodatieverplichting om 18.00 uur van de vierde dag, waarbij de aankomstdag als eerste dag wordt geteld, tenzij de gast een latere aankomstdag aangeeft. 5.4 De accommodatieovereenkomst kan door de accommodatieverstrekker uiterlijk 3 maanden voor de overeengekomen aankomstdag van de contractpartner, om objectief gerechtvaardigde redenen, tenzij anders overeengekomen, door een eenzijdige verklaring worden ontbonden.
Annulering door de contractpartner – Annuleringskosten 5.5 Tot uiterlijk 3 maanden voor de overeengekomen aankomstdag van de gast kan de accommodatieovereenkomst zonder betaling van een annuleringsvergoeding door een eenzijdige verklaring van de contractpartner worden ontbonden. 5.6 Buiten de in § 5.5 vastgestelde periode is annulering door een eenzijdige verklaring van de contractpartner alleen mogelijk onder betaling van de volgende annuleringskosten: - tot 1 maand voor de aankomstdag 40% van de totale arrangementprijs; - tot 1 week voor de aankomstdag 70% van de totale arrangementprijs; - in de laatste week voor de aankomstdag 90% van de totale arrangementprijs. tot 3 maanden voor aankomst - geen annuleringskosten 3 maanden tot 1 maand - 40% van de totale arrangementprijs 1 maand tot 1 week - 70% van de totale arrangementprijs In de laatste week - 90% van de totale arrangementprijs
Belemmeringen voor aankomst 5.7 Als de contractpartner op de dag van aankomst niet in de accommodatie kan verschijnen, omdat door onvoorzienbare buitengewone omstandigheden (bijv. extreme sneeuwval, overstromingen etc.) alle mogelijkheden van aankomst onmogelijk zijn, is de contractpartner niet verplicht het overeengekomen tarief voor de dagen van aankomst te betalen. 5.8 De verplichting tot betaling van het tarief voor het geboekte verblijf herleeft vanaf het moment dat aankomst weer mogelijk is, als de aankomst binnen drie dagen weer mogelijk wordt.
§ 6 Verstrekking van een vervangende accommodatie -1- -2- 6.1 De accommodatieverstrekker kan de contractpartner of de gasten een adequate vervangende accommodatie (van gelijke kwaliteit) ter beschikking stellen, als dit voor de contractpartner redelijk is, vooral als de afwijking gering en objectief gerechtvaardigd is. 6.2 Een objectieve rechtvaardiging is bijvoorbeeld gegeven als de kamer(s) onbruikbaar is (zijn) geworden, reeds ingekwartierde gasten hun verblijf verlengen, er sprake is van overboeking of andere belangrijke operationele maatregelen deze stap vereisen. 6.3 Eventuele extra kosten voor het vervangende onderkomen zijn voor rekening van de accommodatieverstrekker.
§ 7 Rechten van de contractpartner 7.1 Door het sluiten van een accommodatieovereenkomst verwerft de contractpartner het recht op het gebruikelijke gebruik van de gehuurde ruimtes, de faciliteiten van het accommodatiebedrijf die gewoonlijk en zonder speciale voorwaarden toegankelijk zijn voor gasten, en op de gebruikelijke service. De contractpartner moet zijn rechten uitoefenen in overeenstemming met eventuele hotel- en/of gastenrichtlijnen (huisregels).
§ 8 Verplichtingen van de contractpartner 8.1 De contractpartner is verplicht om uiterlijk op het moment van vertrek het overeengekomen tarief plus eventuele extra bedragen die zijn ontstaan door afzonderlijke diensten die door hem en/of de met hem meereizende gasten zijn gebruikt, plus de wettelijke omzetbelasting te betalen. 8.2 De accommodatieverstrekker is niet verplicht om vreemde valuta te accepteren. Als de accommodatieverstrekker vreemde valuta accepteert, worden deze indien mogelijk tegen de dagkoers geaccepteerd. Als de accommodatieverstrekker vreemde valuta of cashloze betaalmiddelen accepteert, draagt de contractpartner alle daarmee samenhangende kosten, zoals navragen bij creditcardmaatschappijen, telegrammen, etc. 8.3 De contractpartner is aansprakelijk jegens de accommodatieverstrekker voor elke schade die hij of de gast of andere personen die met medeweten of wil van de contractpartner diensten van de accommodatieverstrekker ontvangen, veroorzaken.
§ 9 Rechten van de accommodatieverstrekker 9.1 Als de contractpartner het overeengekomen tarief niet betaalt of daarmee achterstallig is, heeft de accommodatieverstrekker het wettelijke retentierecht volgens § 970c ABGB en het wettelijke pandrecht volgens § 1101 ABGB op de door de contractpartner of de gast ingebrachte zaken. Dit retentie- of pandrecht geldt ook voor de accommodatieverstrekker om zijn vordering uit de accommodatieovereenkomst te waarborgen, in het bijzonder voor voeding, andere uitgaven die voor de contractpartner zijn gemaakt en voor eventuele schadeclaims van welke aard dan ook. 9.2 Als de service in de kamer van de contractpartner of op ongewone tijden (na 20.00 uur en voor 6.00 uur) wordt gevraagd, heeft de accommodatieverstrekker het recht om daarvoor een speciale vergoeding te vragen. Deze speciale vergoeding moet echter op de kamerprijslijst worden aangegeven. De accommodatieverstrekker kan deze diensten om operationele redenen ook weigeren. 9.3 De accommodatieverstrekker heeft het recht om op elk moment zijn diensten af te rekenen of een tussentijdse afrekening van zijn diensten te maken.
§ 10 Verplichtingen van de accommodatieverstrekker 10.1 De accommodatieverstrekker is verplicht de overeengekomen diensten te leveren binnen een omvang die overeenkomt met zijn standaard. 10.2 Speciale diensten van de accommodatieverstrekker die niet bij de accommodatieprijs zijn inbegrepen en die apart in rekening kunnen worden gebracht, zijn bijvoorbeeld: a) speciale accommodatiediensten die apart in rekening kunnen worden gebracht, zoals het ter beschikking stellen van salons, sauna, binnenzwembad, zwembad, solarium, garage, enz.; b) voor het ter beschikking stellen van extra bedden of kinderbedden wordt een gereduceerde prijs berekend.
§ 11 Aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker voor schade aan ingebrachte zaken 11.1 De accommodatieverstrekker is aansprakelijk volgens §§ 970 ff ABGB voor de door de contractpartner ingebrachte zaken. De aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker is alleen gegeven als de zaken aan de accommodatieverstrekker of de door de accommodatieverstrekker gemachtigde personen zijn overhandigd of naar een door deze aangewezen of hiervoor bepaalde plaats zijn gebracht. Voor zover de accommodatieverstrekker het bewijs niet kan leveren, is hij aansprakelijk voor zijn eigen nalatigheid of de nalatigheid van zijn mensen en de binnenkomende en uitgaande personen. De accommodatieverstrekker is aansprakelijk volgens § 970 paragraaf 1 ABGB tot maximaal het bedrag dat is vastgesteld in de federale wet van 16 november 1921 over de aansprakelijkheid van herbergiers en andere ondernemers in de respectievelijk geldende versie. Als de contractpartner of de gast niet onmiddellijk voldoet aan het verzoek van de accommodatieverstrekker om zijn zaken op een speciale opslagplaats te plaatsen, is de accommodatieverstrekker van elke aansprakelijkheid bevrijd. De hoogte van een eventuele aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker is maximaal beperkt tot de aansprakelijkheidsverzekeringsbedrag van de betreffende accommodatieverstrekker. Een schuld van de contractpartner of gast moet in aanmerking worden genomen. 11.2 De aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker is uitgesloten voor lichte nalatigheid. Als de contractpartner een ondernemer is, wordt de aansprakelijkheid ook uitgesloten voor grove nalatigheid. In dit geval draagt de contractpartner de bewijslast voor het bestaan van de schuld. Gevolgschade of indirecte schade en gederfde winst worden in geen geval vergoed. 11.3 Voor kostbaarheden, geld en effecten is de accommodatieverstrekker slechts aansprakelijk tot een bedrag van momenteel € 550,--. De accommodatieverstrekker is alleen aansprakelijk voor een hoger bedrag aan schade als hij deze zaken in kennis van hun aard heeft overgenomen voor opslag of als de schade is veroorzaakt door hemzelf of zijn mensen. De aansprakelijkheidsbeperking volgens 12.1 en 12.2 is dienovereenkomstig van toepassing. 11.4 De accommodatieverstrekker kan weigeren om kostbaarheden, geld en effecten te bewaren als het gaat om aanzienlijk waardevollere items dan gasten van het betreffende accommodatiebedrijf gewoonlijk in bewaring geven. 11.5 In elk geval van overgenomen opslag is de aansprakelijkheid uitgesloten als de contractpartner en/of gast de schade niet onmiddellijk na kennisgeving aan de accommodatieverstrekker meldt. Bovendien moeten deze claims binnen drie jaar na kennis of mogelijke kennis door de contractpartner of gast via de rechtbank worden ingediend; anders is het recht vervallen.
§ 12 Beperkingen van aansprakelijkheid 12.1 Als de contractpartner een consument is, wordt de aansprakelijkheid van de accommodatieverstrekker voor lichte nalatigheid, met uitzondering van lichamelijk letsel, uitgesloten. 12.2 Als de contractpartner een
Wir befinden uns in der Saisonpause vom 06.11.2023 bis 15.12.2023 und vom 07.04.2024 bis 10.05.2024
Unser Frühstücksbuffet kostet € 147,00 pro Erwachsene pro Woche.
Unser Dinnerpaket kostet € 357,00 pro Erwachsene pro Woche.
Die 3/4 Verwöhnpension kostet € 490,00 pro Erwachsene pro Woche.
Preisangaben sind für 4 Personen
Preis für die 5. Person zusätzlich bis zum 6. Geburtstag € 20,00 und ab dem 6. Geburtstag € 29,00
Die Preise verstehen sich ohne Kurtaxe (€ 3,90 pro Person ab 14 Jahre).
Mehr unter unserer Homepage www.wellnesshotel-walserhof.at
Bedrijf Verwöhn und Wellnesshotel Walserhof - Lärchahüsle - Familie Coletta Sättele
Wij spreken: Duits en Engels
Accommodatienummer: 23036
---
8:00 bis 21:00
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Er zijn nog geen beoordelingen ingediend voor deze accommodatie. Schrijf nu de eerste beoordeling!
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?