Villa Dvori Jokić ligt in een rustige omgeving in de stad Islam Grčki, op slechts 20 km van Zadar, waar traditionele steen en hout worden gecombineerd met moderne voorzieningen om de perfecte ruimte te creëren voor...
Houd er rekening mee dat er extra verbruiksafhankelijke kosten kunnen ontstaan. Voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder.
Aantekeningen van de verhuurder
Annuleringsbeleid
Voor boekingen die 30 dagen of langer voor aanvang van de huurperiode worden gemaakt, gelden de volgende voorwaarden:
Indien voor de betalingswijze per creditcard wordt gekozen, is een voorschot van 30% (tenzij anders vermeld) van de totaal overeengekomen prijs van de accommodatie direct opeisbaar. Indien voor de betalingswijze per bankoverschrijving wordt gekozen, zal Rental Adria j.d.o.o. binnen 3 (drie) werkdagen het gedane voorschot ontvangen; de resterende 70% (tenzij anders vermeld) van de totale overeengekomen accommodatieprijs dient uiterlijk 30 (dertig) dagen voor aanvang van de huurperiode te worden betaald indien betaling per creditcard of bankoverschrijving plaatsvindt. Bij contante betaling is de resterende 70% direct bij aankomst van de gast verschuldigd en is de gast verplicht het restant rechtstreeks aan de verhuurder te betalen. Er is geen mogelijkheid om elektronisch (cards/pay pal) te betalen in het vakantieresort.
Voor boekingen die 30 dagen of minder voor aanvang van de huurperiode worden gemaakt, gelden de volgende voorwaarden:
Bij betaling per creditcard of bankoverschrijving is het gehele huurbedrag direct opeisbaar. De Gast is verplicht de betalingen te voldoen binnen de tijd en op de wijze zoals beschreven in dit artikel van de Algemene Voorwaarden. Indien de gast de betalingstermijnen niet respecteert, wordt dit gedrag beschouwd als een ernstige schending van de contractuele verplichtingen en wordt de huurovereenkomst als ontbonden zonder opzegtermijn beschouwd, en Rental Adria j.d.o.o. is niet verplicht de gast hierover te informeren.
Annuleringen en wijzigingen
Als u uw reservering (gedeeltelijk) wilt annuleren, kunt u dit doen door een schriftelijk verzoek per e-mail in te dienen. De opzegging gaat pas in vanaf de datum waarop deze wordt opgezegd en Verhuur Adria j.d.o.o. deze beëindiging heeft ontvangen en alleen onder de voorwaarden van deze clausule. In geval van beëindiging van de huurovereenkomst worden alle ontvangen betalingen ingehouden tot de datum van beëindiging en heeft de gast geen recht op teruggave ervan. Indien een gast in dezelfde periode, tegen dezelfde prijs en onder dezelfde voorwaarden een andere gast ter vervanging kan vinden, zal Rental Adria j.d.o.o. onmiddellijk na ontvangst van alle benodigde gegevens over de nieuwe gast de huurovereenkomst aan de nieuwe gast overdragen en hem een schriftelijke bevestiging sturen. Reeds ontvangen bedragen van de verblijfsprijs worden door Rental Adria j.d.o.o. terugbetaald. behouden volgens het overgedragen contract, en de nieuwe gast is verplicht het restant te betalen tot aan de totale prijs van de accommodatie, afhankelijk van de eerder gekozen betalingsmethode, die een integraal onderdeel van het contract vormt. Indien u verhinderd bent om te reizen, heeft u het recht om de reservering over te dragen aan een andere persoon en/of naar een andere datum als de verhuurder hiermee akkoord gaat. U dient ons echter ruim 40 dagen voor aankomst op de hoogte te stellen. Als u na bevestiging van uw boeking nog andere wijzigingen wilt aanbrengen, moet u ons dit zo snel mogelijk laten weten. Als de reservering 60 dagen vóór aankomst van de gast wordt geannuleerd, ontvangt de gast een volledige restitutie. Als de reservering binnen 60 dagen vóór aankomst van de gast wordt geannuleerd, behoudt het reisbureau minimaal 30% van de
van het betaalde bedrag.
COVID-ANNULERINGSBELEID:
Alleen als de grenzen (Kroatië of het land waar de gast vandaan komt) binnen 60 dagen tot aankomst van de gast gesloten zijn, krijgt de gast het betaalde bedrag van 30% terugbetaald. Wij vragen alle gasten om zich te informeren over de aankomstvoorwaarden en de maatregelen die van kracht zijn in de Republiek Kroatië en het land waar ze vandaan komen. Tevens willen wij u erop wijzen dat de gast zich vooraf (vóór aankomst) dient te informeren over de voorwaarden en maatregelen. Het Agentschap aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de geldende beperkingen en maatregelen en zal dergelijke redenen niet als rechtvaardigingsvoorwaarde voor annulering van de reservering en terugbetaling beschouwen. Bijvoorbeeld wachten op het vaccin, rode lijst, verplichting tot zelfisolatie of quarantaine, vastgehouden worden aan de grens vanwege extra papierwerk, enz.