Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Jouw perfecte reisbestemming voor de volgende vakantie. Op loopafstand van het charmante dorpje Flayosc, is deze vakantievilla de ideale uitvalsbasis om de betoverende regio Var te verkennen.
De toegang tot de villa en het zwembad is mogelijk via de royale buitentrap of via de garage. Vendange Tardive is smaakvol ingericht en beschikt over alle noodzakelijke voorzieningen. Het interieur straalt typisch Provençaalse charme uit, die vakkundig gecombineerd is met moderne en lichte meubels. Alle materialen in het huis zijn van de hoogste kwaliteit. Twee strategisch geplaatste koelapparaten in de gangen zorgen voor een verfrissende bries wanneer je de slaapkamerdeuren opent. De ruime woonkamer biedt directe toegang tot het terras met uitzicht op het zwembad. De slaapkamer op de begane grond heeft een balkon met uitzicht op de prachtige klokkentoren van Flayosc, die een uniek beeld biedt bij het ontwaken.
Het hele huis is omgeven door terrassen waar je zowel in de zon als in de schaduw kunt genieten van een aperitief of een gezellig diner met familie en vrienden. Het verwarmde privézwembad nodigt uit tot een verfrissende duik en is omgeven door comfortabele liggedeeltes. De tuin is volledig omheind, zodat privacy en rust gegarandeerd zijn.
Vendange Tardive is de ideale plek voor een ontspannen vakantie met familie of vrienden.
Boek nu je vakantie en ontdek de schoonheid van de regio Var.
Toeslag voor zwembadverwarming van 100 € buiten de maanden juli en augustus verplicht. In het hoogseizoen wordt deze toeslag niet in rekening gebracht.
Inbegrepen in de prijs: Kosten voor maximaal 385 kWh/week
Te betalen voor aankomst: Belastingen/Pers (>18 jaar)
---
---
90 km
2 km
1 km
45 km
45 km
30 km
---
Dit vakantiehuis met 5 slaapkamers en een privézwembad ligt op slechts een paar minuten lopen van het pittoreske dorpje Flayosc, waar je typisch Provençaalse markten, gezellige restaurants en uitnodigende terrasjes vindt. De omgeving bestaat uit weelderige bossen, heuvels, wijngaarden en tal van andere charmante dorpjes zoals Lorgues en Tourtour. Glamoureuze kuststeden zoals Monaco, Cannes, Sainte-Maxime en Saint-Tropez zijn gemakkelijk met de auto te bereiken en zijn uitstekend geschikt voor daguitstapjes.
---
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene Huurvoorwaarden
1. Algemeenheden
De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden die deze huurvoorwaarden aanvullen.
2. Registratie
Bij registratie moet de huurder duidelijk:
• de juiste namen van de deelnemers en hun leeftijd aangeven,
• aangeven of hij een dier meebrengt, waarvoor hij in de huurovereenkomst uitdrukkelijke toestemming moet hebben.
Binnen acht dagen na ontvangst van de huurovereenkomst moet de huurder een aanbetaling doen van 50% van de huurprijs plus het bedrag van de afgesloten verzekeringen, de administratiekosten (50 euro) en eventuele toeslagen, waardoor hem de definitieve huur wordt toegewezen. Het resterende huurbedrag en de borgsom (indien deze aan ons wordt betaald) moeten uiterlijk 8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement op het in de huurovereenkomst genoemde rekeningnummer worden betaald. De borg kan eventueel ook op een later tijdstip voor het betrekken van het appartement worden betaald. Dit is ook mogelijk via Visa- of MasterCard. Bij registratie minder dan 8 weken voor het betrekken van het appartement moet de volledige huurprijs onmiddellijk worden betaald. Zowel voor binnenlandse als buitenlandse betalingen zijn de algemene bankkosten voor rekening van de huurder.
3. Prijs / Betaling
Na reservering wordt geen enkel geschil over de prijs van het appartement geaccepteerd. Bij niet-betaling op de vervaldag (8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement) zijn van rechtswege en zonder ingebrekestelling vertragingsrente van 1,5% per maand verschuldigd. Als sanctie wordt bovendien van rechtswege een forfaitaire schadevergoeding van 15% van de totale huurprijs met een minimum van 50 euro aangerekend.
4. Borg
Het huren van een vakantiewoning brengt de betaling van een borg met zich mee, waarvan de toepassingsvoorwaarden in de huurovereenkomst zijn vastgelegd. De borg wordt ofwel in België voor vertrek of ter plaatse bij aankomst betaald. Als de borg in België wordt betaald, wordt deze binnen 2 weken na uw terugkeer en nadat door de afgevaardigde van de verhuurder de correcte en volledige uitvoering van al uw huurverplichtingen is vastgesteld, terugbetaald. Als de borg ter plaatse wordt betaald, wordt het bedrag door de eigenaar ter plaatse vastgesteld. Dit wordt in de huurovereenkomst aangegeven. De borg wordt betaald op het moment van betrekken van het huurobject en de huurder zal hierover altijd op zijn verzoek van de afgevaardigde een ontvangstbewijs ontvangen. De borg wordt bij vertrek ter plaatse of binnen 2 weken na terugkeer onder overlegging van het ontvangstbewijs terugbetaald. Hier kan de borg op geen enkele manier via CAP worden teruggevorderd. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in goede en schone staat achter te laten, d.w.z. alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn vaste plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vrieskast, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borg zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden.
Het maximale aantal personen mag zonder voorafgaande toestemming van CAP GmbH niet worden overschreden. Als dit niet het geval is, kan de toegang tot het appartement worden geweigerd of wordt de volledige borg onmiddellijk ingehouden.
5. Annuleringen
Elke annulering moet per aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan het makelaarskantoor worden gemeld. De datum van postontvangst geldt als bewijs en biedt de mogelijkheid om het bedrag van de annuleringskosten vast te stellen:
• Annulering meer dan 60 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 25% van de totale huurprijs,
• Annulering tussen 60 en 45 dagen: 50% van de totale huurprijs
• Annulering minder dan 45 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 100% van de totale huurprijs.
Het is duidelijk dat de administratiekosten en verzekeringspremies nooit worden terugbetaald.
Opmerking:
Bij CAP GmbH kan een annuleringsverzekering worden afgesloten. Deze kost 4,5% van de huurprijs.
6. Verplichtingen van CAP GmbH
• Krachtens een uitdrukkelijke of stilzwijgend erkende opdracht treedt CAP GmbH op als bemiddelaar tussen de huurder en de verhuurder.
• Als het huurobject onafhankelijk van CAP GmbH niet beschikbaar is, dan verplicht de laatstgenoemde zich ertoe dat de huurder een object met dezelfde capaciteit en uit dezelfde prijsklasse krijgt, voor zover dit mogelijk is.
• CAP GmbH kan niet gelijkgesteld worden met een transportbedrijf en evenmin aansprakelijk worden gesteld voor ongevalschade (o.a. als gevolg van diefstal), die zich tijdens de uitvoering van de verplichtingen van de verhuurder voordoet.
• CAP GmbH kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld, als zij op de datum van reservering door de eigenaar niet over wijzigingen aan het huurobject of de directe omgeving van het huurobject is geïnformeerd of als de wijzigingen zich voordoen tussen de reservering en het moment waarop de huurder het gehuurde appartement betrekt.
7. Verplichtingen van de huurder
• De huurder moet het juiste aantal deelnemers doorgeven. Zijn het er te veel, dan heeft de lokale correspondent het recht de toegang tot het appartement te weigeren en wordt de volledige borg onmiddellijk ingehouden.
• Dieren worden alleen toegelaten als CAP GmbH hiermee uitdrukkelijk akkoord is. Als dit niet is gebeurd, wordt de borg onmiddellijk ingehouden.
• De data en uren van het verblijf moeten zeer strikt worden nageleefd. Als het appartement niet op de afgesproken datum wordt betrokken of bij verlate aankomst moet de huurder de lokale correspondent hiervan op de hoogte stellen. Als het tijdstip van vertrek niet wordt gerespecteerd, kan een deel van de borg worden ingehouden voor het inschakelen van vervangend personeel voor de schoonmaak.
• Gedurende de gehele duur van het verblijf is de huurder aansprakelijk voor het appartement. Hij verplicht zich ertoe de kosten te dekken die voortvloeien uit een fout van hemzelf of de andere bewoners.
• De huurder zal het appartement als een goed huisvader behandelen en zal het appartement verzorgen. De huurder sluit ook de kosten voor de noodzakelijke verzekering tegen huurrisico's zoals bijvoorbeeld brand, waterschade en andere risico's af.
• Meubels en roerende zaken die na afloop van de huurperiode ontbreken of buiten bedrijf zijn gesteld, moeten met toestemming van de lokale correspondent door de huurder worden betaald of vervangen.
• Het appartement moet in een onberispelijke staat en netjes worden achtergelaten. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een onberispelijke en schone staat te verlaten, d.w.z. alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn vaste plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vrieskast, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borg zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden. Elk vakantieappartement heeft een vertrouwenspersoon ter plaatse, waarbij diens bevindingen ter plaatse altijd serieus worden genomen.
• De huurder beschermt de eigenaar en CAP GmbH tegen elke verantwoordelijkheid voor mogelijke ongevallen die zich in het vakantieappartement, de tuin en in en rond het zwembad kunnen voordoen.
8. Diversen
• De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de beschrijving.
• De huurder moet de lokale correspondent van CAP GmbH onmiddellijk informeren over elke afwijking met betrekking tot de inrichting of andere zaken met betrekking tot het gehuurde appartement. Deze klacht moet binnen 48 uur na betrekken van het appartement worden ingediend. Als dit niet gebeurt, kunnen klachten achteraf niet meer in overweging worden genomen.
• De lokale correspondent vertegenwoordigt CAP GmbH rechtsgeldig en moet elke afwijking verhelpen, voor zover deze de rechten van de huurder ernstig beïnvloedt.
• Eventuele klachten in verband met het gehuurde goed, die echter niet de inrichting betreffen, moeten per aangetekende brief rechtstreeks aan de medecontractant binnen 48 uur na betrekken van het appartement worden gemeld. Na verloop van deze termijn kunnen geen klachten meer in overweging worden genomen.
• Als het appartement bij aankomst niet schoon of opgeruimd is, moet dit onmiddellijk bij aankomst aan de verantwoordelijke worden gemeld. Dan kan een extra schoonmaak worden uitgevoerd. Als dit niet onmiddellijk wordt gemeld, kunnen latere klachten over de netheid van het appartement niet meer in overweging worden genomen.
• De huurder, die weigert het appartement te betrekken - omdat deze naar zijn mening niet overeenkomt met wat hij verwachtte - en zijn huurprijs terug wil krijgen, moet een deurwaardersexploot overleggen waarin wordt bevestigd dat het huurobject onbewoonbaar is.
• CAP GmbH is niet aansprakelijk voor onvoorziene gevallen, gevallen van overmacht of belemmeringen die het verblijf verstoren, onderbreken of verhinderen. Ze kunnen in geen geval aanleiding zijn tot betaling van een schadevergoeding.
CAP GmbH is niet aansprakelijk voor ongevallen die in en rond het zwembad van het vakantieappartement kunnen gebeuren. De prijzen tijdens het laagseizoen liggen altijd iets lager dan de prijzen in het tussenseizoen en hoogseizoen. Vanwege onvoorspelbare weersomstandigheden kan de temperatuur van het water van de zwembaden te laag zijn om te baden. Vanwege slechte weersomstandigheden in het voor- en najaar kan het voorkomen dat de zwembaden niet bruikbaar zijn. Hiervoor kan CAP GmbH niet verantwoordelijk worden gehouden. Daarom worden ook lagere huurprijzen vastgesteld.
In Toscane zijn de zwembaden van de privévilla's of residenties geopend van 14.05 tot 24.09.
CAP GmbH is nooit aansprakelijk voor lokale problemen met het internet.
9. Geschillen
Alleen de rechtbanken in Gent zijn bevoegd voor alle geschillen die voortvloeien uit de interpretatie, de uitvoering of de toepassing van deze overeenkomst. In alle gevallen kan het bedrag van een eventuele juridische vordering nooit de huursom - genoemd in het contract - overschrijden.
Bedrijf CAP Holiday homes - Caroline Pollet
Wij spreken: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Nederlands
Referentienummer: 449759
Accommodatienummer: 472986
Met meer dan 25 jaar ervaring werken de gepassioneerde agenten van CAP hard om het ideale vakantieverblijf voor jou te vinden. We streven elke dag naar de beste service voor degenen die op zoek zijn naar een zorgeloze vakantie. Als je meer informatie wilt over enkele van onze lodges of geïnteresseerd bent in het verhuren van je vakantiehuis, neem dan contact met ons op. Een hartelijk welkom en belangrijke details zullen je verrassen.
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Er zijn nog geen beoordelingen ingediend voor deze accommodatie. Schrijf nu de eerste beoordeling!
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?