Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Het appartement Lou Pavoun - Glycine is een van de drie mooie en gerenoveerde huizen in Villedieu. Vanuit het appartement heb je een verbazingwekkend mooi uitzicht op de wijngaarden en de omliggende natuur. In de grote, omheinde tuin met veel bomen, struiken en planten bevindt zich een groot gemeenschappelijk zwembad (12x6m -160cm diep - verwarmd - geopend van 01/05 tot 30/09).
In de buurt van het zwembad is er een afgesloten doucheruimte die voor iedereen toegankelijk is met WC, wastafel en douche, alsook een wasmachine. Buiten rond het zwembad is er nog een douche die werkt op zonne-energie: je moet douchen voordat je het zwembad ingaat.
Het gastenverblijf Glycine heeft een privétuin en 2 terrassen.
---
---
60 km
1 km
5 km
120 km
---
Lou Pavoun (4000m²) is een vakantieverblijf op een rustige locatie in het typische dorp Villedieu, in de buurt van de beroemde Mont Ventoux (Vaucluse) en niet ver van de rivier. Het is een prachtige streek waar veel te bezoeken valt, zoals: Avignon, Pont du Gard, Châteauneuf du Pape, Arles, Les Baux, Camargue, Lubéron, Marseille.
---
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene Huurvoorwaarden
1. Algemeenheden
De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden die deze huurvoorwaarden aanvullen.
2. Registratie
Bij registratie moet de huurder duidelijk:
• de juiste naam van de deelnemers en hun leeftijd aangeven,
• aangeven of hij een dier meebrengt, waarvoor hij expliciete toestemming moet hebben in het huurcontract.
Binnen acht dagen na ontvangst van het huurcontract moet de huurder een voorschot van 50% van de huurprijs plus het bedrag van de afgesloten verzekeringen, de administratiekosten (50 euro) en eventuele toeslagen betalen, waardoor hem de definitieve huur wordt toegewezen. Het resterende huurbedrag en de waarborgsom (indien deze aan ons wordt betaald) moeten uiterlijk 8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement op het in het huurcontract vermelde rekeningnummer betaald zijn. De waarborgsom kan eventueel ook op een later tijdstip voor het betrekken van het appartement betaald worden. Dit is ook mogelijk via Visa of MasterCard. Bij registratie minder dan 8 weken voor het betrekken van het appartement moet het volledige huurbedrag onmiddellijk betaald worden. Zowel voor binnenlandse als buitenlandse betalingen zijn de algemene bankkosten voor rekening van de huurder.
3. Prijs / Betaling
Na reservering wordt geen onenigheid over de prijs van het appartement geaccepteerd. Bij niet-betaling op de vervaldag (8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement) zijn van rechtswege en zonder ingebrekestelling vertragingsrente van 1,5% per maand verschuldigd. Als sanctie wordt bovendien van rechtswege een forfaitaire schadevergoeding van 15% van de totale huurprijs met een minimum van 50 euro aangerekend.
4. Waarborgsom
Het huren van een vakantieappartement brengt de betaling van een waarborgsom met zich mee, waarvan de toepassingsvoorwaarden in het huurcontract zijn vastgelegd. De waarborgsom wordt ofwel in België voor vertrek of ter plaatse bij aankomst betaald. Als de waarborgsom in België wordt betaald, wordt deze binnen 2 weken na uw thuiskomst en nadat door de afgevaardigde van de verhuurder de correcte en volledige uitvoering van al uw huurverplichtingen is vastgesteld, terugbetaald. Als de waarborgsom ter plaatse wordt betaald, wordt het bedrag door de eigenaar ter plaatse vastgesteld. Dit wordt in het huurcontract aangegeven. De waarborgsom wordt op het moment van het betrekken van het huurobject betaald en de huurder zal hierover altijd op zijn verzoek een ontvangstbewijs van de afgevaardigde ontvangen. De waarborgsom wordt bij vertrek ter plaatse of binnen 2 weken na thuiskomst terugbetaald, op vertoon van het ontvangstbewijs. Hier kan de waarborgsom op geen enkele manier via CAP teruggevraagd worden. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een goede en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn oorspronkelijke plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vriescombinatie, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de gehele waarborgsom zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden.
Het maximale aantal personen mag zonder voorafgaande toestemming van CAP GmbH niet worden overschreden. Als dit wel het geval is, kan de toegang tot het appartement worden geweigerd of wordt de gehele waarborgsom onmiddellijk ingehouden.
5. Annuleringen
Elke annulering moet per aangetekende brief met ontvangstbewijs aan het makelaarskantoor worden gemeld. De datum van postontvangst geldt als bewijs en biedt de mogelijkheid om het bedrag van de annuleringskosten vast te stellen:
• Annulering meer dan 60 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 25% van de totale huurprijs,
• Annulering tussen 60 en 45 dagen: 50% van de totale huurprijs
• Annulering minder dan 45 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 100% van de totale huurprijs.
Het is duidelijk dat de administratiekosten en verzekeringspremies nooit worden terugbetaald.
Opmerking:
Bij CAP GmbH kan een annuleringsverzekering worden afgesloten. Deze kost 4,5% van de huurprijs.
6. Verplichtingen van CAP GmbH
• Op grond van een uitdrukkelijke of stilzwijgend erkende opdracht treedt CAP GmbH op als bemiddelaar tussen de huurder en de verhuurder.
• Als het huurobject onafhankelijk van CAP GmbH niet beschikbaar is, verplicht de laatstgenoemde zich ertoe dat de huurder een object met dezelfde capaciteit en uit dezelfde prijsklasse krijgt, voor zover dit mogelijk is.
• CAP GmbH kan niet gelijkgesteld worden met een transportbedrijf en evenmin aansprakelijk worden gesteld voor ongevalsschade (o.a. als gevolg van diefstal) die zich voordoet tijdens de uitvoering van de verplichtingen van de verhuurder.
• CAP GmbH kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld, indien zij op de datum van reservering door de eigenaar niet over wijzigingen aan het huurobject of de onmiddellijke omgeving van het huurobject is geïnformeerd of als de wijzigingen zich voordoen tussen de reservering en het moment waarop de huurder het gehuurde appartement betrekt.
7. Verplichtingen van de huurder
• De huurder moet het juiste aantal deelnemers doorgeven. Zijn het er te veel, dan heeft de lokale correspondent het recht de toegang tot het appartement te weigeren en wordt de volledige waarborgsom onmiddellijk ingehouden.
• Dieren worden alleen toegelaten als CAP GmbH hiermee uitdrukkelijk akkoord is. Als dit niet het geval is, wordt de waarborgsom onmiddellijk ingehouden.
• De data en uren van het verblijf moeten zeer strikt worden nageleefd. Als het appartement niet op de afgesproken datum wordt betrokken of bij verlate aankomst, moet de huurder de lokale correspondent hiervan op de hoogte stellen. Als het tijdstip van vertrek niet wordt gerespecteerd, kan een deel van de waarborgsom worden ingehouden voor het inschakelen van vervangend personeel voor de schoonmaak.
• Gedurende de gehele duur van het verblijf is de huurder aansprakelijk voor het appartement. Hij verplicht zich ertoe de kosten te dekken die voortvloeien uit een fout van hemzelf of van de andere bewoners.
• De huurder zal het appartement als een goed huisvader behandelen en het appartement onderhouden. De huurder dekt ook de kosten voor de noodzakelijke verzekering tegen huurrisico's zoals bijvoorbeeld brand, waterschade en andere risico's.
• De meubels en roerende zaken die na afloop van de huurperiode ontbreken of buiten werking zijn gesteld, moeten met toestemming van de lokale correspondent door de huurder worden betaald of vervangen.
• Het appartement moet in een onberispelijke staat en netjes worden achtergelaten. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een onberispelijke en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn oorspronkelijke plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vriescombinatie, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de gehele waarborgsom zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden. Elk vakantieappartement heeft een vertrouwenspersoon ter plaatse, waarbij hun bevindingen ter plaatse altijd serieus worden genomen.
• De huurder beschermt de eigenaar en CAP GmbH tegen elke verantwoordelijkheid voor mogelijke ongevallen die zich in het vakantieappartement, de tuin en in en rond het zwembad kunnen voordoen.
8. Diversen
• De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de beschrijving.
• De huurder moet de lokale correspondent van CAP GmbH onmiddellijk op de hoogte stellen van elke afwijking met betrekking tot de inrichting of andere zaken met betrekking tot het gehuurde appartement. Deze klacht moet binnen 48 uur na betrekking van het appartement worden ingediend. Als dit niet gebeurt, kunnen klachten achteraf niet meer in aanmerking worden genomen.
• De lokale correspondent vertegenwoordigt CAP GmbH rechtsgeldig en moet elke afwijking verhelpen, voor zover deze de rechten van de huurder ernstig aantast.
• Eventuele klachten in verband met het gehuurde goed, die echter niet de inrichting betreffen, moeten per aangetekende brief rechtstreeks aan de medecontractant worden gemeld binnen 48 uur na betrekking van het appartement. Na deze termijn kunnen geen klachten meer in aanmerking worden genomen.
• Als het appartement bij aankomst niet schoon of opgeruimd is, moet dit onmiddellijk bij aankomst aan de verantwoordelijke worden gemeld. Dan kan een extra schoonmaak worden uitgevoerd. Als dit niet onmiddellijk wordt gemeld, kunnen latere klachten over de netheid van het appartement niet meer in aanmerking worden genomen.
• De huurder, die weigert het appartement te betrekken - omdat deze volgens hem niet overeenkomt met wat hij verwacht - en zijn huurprijs wil terugkrijgen, moet een deurwaardersexploot voorleggen waarin wordt bevestigd dat het huurobject onbewoonbaar is.
• CAP GmbH is niet aansprakelijk voor onvoorziene gevallen, gevallen van overmacht of obstakels die het verblijf verstoren, onderbreken of verhinderen. Ze kunnen in geen geval aanleiding geven tot betaling van een schadevergoeding.
CAP GmbH is niet aansprakelijk voor ongevallen die in en rond het zwembad van het vakantieappartement kunnen gebeuren. De prijzen tijdens het laagseizoen liggen altijd iets lager dan de prijzen in het tussenseizoen en hoogseizoen. Vanwege onvoorziene weersomstandigheden kan de temperatuur van het water van de zwembaden te laag zijn om te zwemmen. Door slecht weer in het voorjaar en de herfst kan het voorkomen dat de zwembaden niet bruikbaar zijn. Hiervoor kan CAP GmbH niet verantwoordelijk worden gesteld. Daarom worden ook lagere huurprijzen aangeboden.
In Toscane zijn de zwembaden van de privévilla's of residenties geopend van 14.05 tot 24.09.
CAP GmbH is nooit aansprakelijk voor lokale problemen met het internet.
9. Rechtszaken
Alleen de rechtbanken in Gent zijn bevoegd voor alle geschillen die voortvloeien uit de interpretatie, de uitvoering of de toepassing van dit contract. In alle gevallen kan het bedrag van een eventuele juridische vordering nooit hoger zijn dan de huursom - genoemd in het contract.
Bedrijf CAP Holiday homes - Mevrouw Caroline Pollet
Wij spreken: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Nederlands
Referentienummer: 272425
Accommodatienummer: 255685
Met meer dan 25 jaar ervaring werken de gepassioneerde agenten van CAP hard om het ideale vakantieverblijf voor jou te vinden. We streven elke dag naar de beste service voor degenen die op zoek zijn naar een zorgeloze vakantie. Als je meer informatie wilt over een aantal van onze lodges of geïnteresseerd bent in het verhuren van je vakantiehuis, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Een hartelijk welkom en belangrijke details zullen je verrassen.
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Er zijn nog geen beoordelingen ingediend voor deze accommodatie. Schrijf nu de eerste beoordeling!
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?