Annuleringsbeleid
Voor boekingen die 30 dagen of meer voor aanvang van de huurperiode plaatsvinden, gelden de volgende voorwaarden:
een aanbetaling van 30% (tenzij anders vermeld) van de totale afgesproken prijs van de accommodatie moet onmiddellijk worden betaald als de betaling per creditcard wordt gekozen. Als de betaling per bankoverschrijving wordt gekozen, moet Rental Adria j.d.o.o. de gedane aanbetaling binnen 3 (drie) werkdagen ontvangen; de resterende 70% (tenzij anders vermeld) van de totale afgesproken prijs van de accommodatie moet uiterlijk 30 (dertig) dagen voor aanvang van de huurperiode worden betaald, als de betaling per creditcard of bankoverschrijving plaatsvindt. Als contante betaling wordt gekozen, zijn de resterende 70% onmiddellijk verschuldigd bij aankomst van de gast, en de gast is verplicht om de rest direct aan de eigenaar te betalen. Er is geen mogelijkheid om elektronisch (kaarten / pay pal) te betalen in het vakantieverblijf.
Voor boekingen die 30 dagen of minder voor aanvang van de huurperiode plaatsvinden, gelden de volgende voorwaarden:
Bij betaling per creditcard of overschrijving is het volledige huurbedrag onmiddellijk verschuldigd. De gast is verplicht om betalingen binnen de termijn en op de manier te doen zoals beschreven in deze clausule van de algemene voorwaarden. Als de gast de betalingstermijnen niet nakomt, wordt dit gedrag beschouwd als een ernstige schending van de contractuele verplichtingen, en wordt het huurcontract als onmiddellijk beëindigd beschouwd, en Rental Adria j.d.o.o. is niet verplicht om de gast hierover te informeren.
Annuleringen en wijzigingen
Als je je reservering wilt annuleren of gedeeltelijk wilt annuleren, kun je dit doen door een schriftelijk verzoek per e-mail te sturen. De annulering wordt pas effectief vanaf de dag dat deze is beëindigd en Rental Adria j.d.o.o. deze annulering heeft ontvangen en alleen onder de voorwaarden van deze clausule. In geval van annulering van de huurovereenkomst worden alle ontvangen betalingen tot de dag van annulering ingehouden, en de gast heeft geen recht op teruggave ervan. In het geval dat een gast een andere gast kan vinden als vervanging in dezelfde periode, voor dezelfde prijs en onder dezelfde voorwaarden, zal Rental Adria j.d.o.o. het huurcontract onmiddellijk overdragen aan deze na schriftelijke ontvangst van alle noodzakelijke informatie over de nieuwe gast en hem een schriftelijke bevestiging sturen. Reeds ontvangen bedragen van de accommodatieprijs worden door Rental Adria j.d.o.o. ingehouden volgens het overgedragen contract, en de nieuwe gast is verplicht om het restant tot de totale prijs van de accommodatie te betalen, afhankelijk van de eerder gekozen betalingswijze, die een integraal onderdeel van het contract vormt. Als je verhinderd bent om te reizen, heb je het recht om de reservering over te dragen aan een andere persoon en/of naar een andere datum, mits dit door de eigenaar van het object wordt goedgekeurd. Je moet ons echter meer dan 40 dagen voor aankomst informeren. Als je andere wijzigingen aan je boeking wilt aanbrengen nadat deze is bevestigd, moet je ons zo snel mogelijk hiervan op de hoogte brengen. Als de reservering 60 dagen voor aankomst van de gast wordt geannuleerd, krijgt de gast het volledige bedrag terug. Als de reservering binnen 60 dagen voor aankomst van de gast wordt geannuleerd, houdt het bureau minstens 30%
van het betaalde bedrag in.
COVID ANNULERINGSVOORWAARDEN:
Alleen als de grenzen worden gesloten (Kroatië of het land van herkomst van de gast) binnen 60 dagen tot aankomst van de gast, wordt het betaalde bedrag van 30% aan de gast terugbetaald. We vragen alle gasten om alle aankomstvoorwaarden en de geldende maatregelen in de Republiek Kroatië en het land van herkomst in acht te nemen. We willen ook benadrukken dat de gast zich van tevoren (voor aankomst) moet informeren over de voorwaarden en maatregelen. Het bureau neemt geen verantwoordelijkheid voor de geldende beperkingen en maatregelen en zal dergelijke redenen niet als een rechtvaardigende voorwaarde voor de annulering van de reservering en terugbetaling accepteren. Bijvoorbeeld wachten op het vaccin, rode lijst, verplichtingen van zelfisolatie of quarantaine, vasthouden aan de grens vanwege extra papierwerk, etc.