Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Het vakantiehuis is gelegen op een 8000m2 groot terrein, dat bijzonder geschikt is voor kinderen. Het biedt veel parkeerruimte en ligt dicht bij het dorp, wat voor volwassenen erg aangenaam is.
Vanaf de prachtige terrassen met comfortabele tuinmeubelen en het grote zwembad (4x13m) kun je genieten van het schitterende panoramische uitzicht op de omgeving. De grote buitentafel biedt plaats aan de hele familie voor een heerlijk diner of een BBQ.
Dit vakantiehuis is een echte Spaanse Casa, met mooie en comfortabele voorzieningen. Het is een huis op de begane grond, wat het tot een toegankelijk vakantiehuis maakt voor mensen die moeite hebben met het beklimmen van veel trappen.
---
30 km
10 km
10 km
30 km
20 km
---
Dit vakantiehuis (Alhaurin el Grande) ligt op minder dan een half uur van de prachtige steden Marbella en Malaga (Costa del Sol). Dit is een ideaal startpunt voor dagtochten naar verschillende gebieden in Spanje. Ben je klaar voor een mooie vakantie? Wacht niet, dit is het ideale vakantiehuis!
---
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene Huurvoorwaarden
1. Algemeenheden
De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden die deze huurvoorwaarden aanvullen.
2. Registratie
Bij registratie moet de huurder duidelijk:
• de correcte naam van de deelnemers en hun leeftijd aangeven,
• aangeven of hij een dier meebrengt, waarvoor hij in de huurovereenkomst uitdrukkelijke toestemming moet hebben.
Binnen acht dagen na ontvangst van de huurovereenkomst moet de huurder een voorschot betalen van 50% van de huurprijs plus het bedrag van de afgesloten verzekeringen, de administratiekosten (50 euro) en eventuele toeslagen, waardoor hem de definitieve huur wordt toegewezen. Het resterende huurbedrag en de borgsom (indien deze aan ons wordt betaald) moeten uiterlijk 8 weken voor het betrekken van de gehuurde woning op het in de huurovereenkomst vermelde rekeningnummer zijn betaald. De borgsom kan eventueel ook op een later tijdstip voor het betrekken van de woning worden betaald. Dit is ook mogelijk via Visa of Master Card. Bij registratie minder dan 8 weken voor het betrekken van de woning moet de volledige huurprijs onmiddellijk worden betaald. Zowel voor binnenlandse als buitenlandse betalingen zijn de algemene bankkosten voor rekening van de huurder.
3. Prijs / Betaling
Na de reservering wordt geen enkele onenigheid over de prijs van de woning geaccepteerd. Bij niet-betaling op de vervaldag (8 weken voor het betrekken van de gehuurde woning) zijn van rechtswege en zonder ingebrekestelling vertragingsrente van 1,5% per maand verschuldigd. Als sanctie wordt bovendien van rechtswege een forfaitaire schadevergoeding van 15% van de totale huurprijs met een minimumbedrag van 50 euro aangerekend.
4. Borgsom
Het huren van een vakantiewoning brengt het betalen van een borgsom met zich mee, waarvan de toepassingsvoorwaarden in de huurovereenkomst zijn vastgelegd. De borgsom wordt ofwel in België voor vertrek of ter plaatse bij aankomst betaald. Als de borgsom in België wordt betaald, wordt deze binnen 2 weken na uw terugkeer en nadat door de afgevaardigde van de verhuurder de correcte en volledige nakoming van al uw huurverplichtingen is vastgesteld, terugbetaald. Als de borgsom ter plaatse wordt betaald, wordt het bedrag door de eigenaar ter plaatse vastgesteld. Dit wordt in de huurovereenkomst aangegeven. De borgsom wordt betaald op het moment van het betrekken van het huurobject en de huurder zal hierover altijd op zijn verzoek een ontvangstbewijs van de afgevaardigde krijgen. De borgsom wordt bij vertrek ter plaatse of binnen 2 weken na terugkeer onder overlegging van het ontvangstbewijs terugbetaald. Hier kan de borgsom op geen enkele wijze via CAP worden teruggevorderd. De huurder is verplicht de gehuurde woning in een goede en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in de woning als buiten op zijn vaste plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vrieskast, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borgsom zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden.
Het maximaal aantal personen mag zonder voorafgaande toestemming van CAP GmbH niet worden overschreden. Als dit wel het geval is, kan de woning worden geweigerd of wordt de volledige borgsom onmiddellijk ingehouden.
5. Annuleringen
Elke annulering moet per aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan het makelaarskantoor worden gemeld. De datum van postontvangst geldt als bewijs en biedt de mogelijkheid om het bedrag van de annuleringskosten vast te stellen:
• Annulering meer dan 60 dagen voor het betrekken van de gehuurde woning: 25% van de totale huurprijs,
• Annulering tussen 60 en 45 dagen: 50% van de totale huurprijs
• Annulering minder dan 45 dagen voor het betrekken van de gehuurde woning: 100% van de totale huurprijs.
Het is duidelijk dat de administratiekosten en verzekeringspremies nooit worden terugbetaald.
Opmerking:
Bij CAP GmbH kan een annuleringsverzekering worden afgesloten. Deze kost 4,5% van de huurprijs.
6. Verplichtingen van CAP GmbH
• CAP GmbH treedt op als bemiddelaar tussen de huurder en de verhuurder op basis van een uitdrukkelijke of stilzwijgend erkende opdracht.
• Als het huurobject onafhankelijk van CAP GmbH niet beschikbaar is, dan verplicht de laatstgenoemde zich ertoe dat de huurder een object met dezelfde capaciteit en uit dezelfde prijsklasse krijgt, voor zover dit mogelijk is.
• CAP GmbH kan niet gelijkgesteld worden met een transportbedrijf en evenmin aansprakelijk worden gesteld voor ongevalschade (onder andere als gevolg van diefstal), die zich voordoet tijdens de uitvoering van de verplichtingen van de verhuurder.
• CAP GmbH kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld, indien zij op de datum van de reservering niet door de eigenaar over wijzigingen aan het huurobject of de directe omgeving van het huurobject is geïnformeerd of als de wijzigingen zich voordoen tussen de reservering en het moment waarop de huurder de gehuurde woning betrekt.
7. Verplichtingen van de huurder
• De huurder moet het correcte aantal deelnemers meedelen. Zijn het er te veel, dan heeft de lokale correspondent het recht de toegang tot de woning te weigeren en wordt de volledige borgsom onmiddellijk ingehouden.
• Dieren worden alleen toegelaten als CAP GmbH daarmee uitdrukkelijk akkoord is. Als dit niet is gebeurd, wordt de borgsom onmiddellijk ingehouden.
• De data en uren van het verblijf moeten zeer strikt worden nageleefd. Als de woning niet op de afgesproken datum wordt betrokken of bij verlate aankomst moet de huurder de lokale correspondent hiervan op de hoogte stellen. Als het tijdstip van vertrek niet wordt gerespecteerd, kan een deel van de borgsom worden ingehouden voor het inschakelen van vervangend personeel voor de schoonmaak.
• Gedurende de gehele duur van het verblijf is de huurder aansprakelijk voor de woning. Hij verplicht zich ertoe de kosten te dekken die voortvloeien uit een fout van hemzelf of de andere bewoners.
• De huurder zal de woning als een goed huisvader behandelen en de woning onderhouden. De huurder sluit ook de kosten voor de benodigde verzekering tegen huurrisico's zoals bijvoorbeeld brand, waterschade en andere risico's af.
• De meubels en roerende zaken die na afloop van de huurperiode ontbreken of buiten werking zijn gesteld, moeten met toestemming van de lokale correspondent door de huurder worden betaald of vervangen.
• De woning moet in een onberispelijke staat en netjes worden achtergelaten. De huurder is verplicht de gehuurde woning in een perfecte en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in de woning als buiten op zijn vaste plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vrieskast, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borgsom zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden. Elke vakantiewoning heeft een vertrouwenspersoon ter plaatse, waarbij hun bevindingen ter plaatse altijd serieus worden genomen.
• De huurder beschermt de eigenaar en CAP GmbH tegen elke verantwoordelijkheid voor eventuele ongevallen die zich in de vakantiewoning, de tuin en in en rond het zwembad kunnen voordoen.
8. Diversen
• De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de beschrijving.
• De huurder moet de lokale correspondent van CAP GmbH onmiddellijk op de hoogte stellen van elke afwijking met betrekking tot de inrichting of andere zaken met betrekking tot de gehuurde woning. Deze klacht moet binnen 48 uur na het betrekken van de woning worden ingediend. Als dit niet gebeurt, kunnen klachten achteraf niet meer in aanmerking worden genomen.
• De lokale correspondent vertegenwoordigt CAP GmbH rechtsgeldig en moet elke afwijking verhelpen, voor zover deze de rechten van de huurder ernstig aantast.
• Eventuele klachten in verband met het gehuurde goed, die echter niet de inrichting betreffen, moeten per aangetekende brief rechtstreeks aan de medecontractant worden gemeld binnen 48 uur na het betrekken van de woning. Na afloop van deze termijn kunnen geen klachten meer in aanmerking worden genomen.
• Als de woning bij aankomst niet schoon of opgeruimd is, moet dit onmiddellijk bij aankomst aan de verantwoordelijke worden gemeld. Dan kan een extra schoonmaak worden uitgevoerd. Als dit niet onmiddellijk wordt gemeld, kunnen latere klachten over de netheid van de woning niet meer in aanmerking worden genomen.
• De huurder, die weigert de woning te betrekken - omdat deze volgens hem niet overeenkomt met wat hij verwachtte - en zijn huurprijs terug wil krijgen, moet een deurwaardersexploot overleggen waarin wordt bevestigd dat het huurobject onbewoonbaar is.
• CAP GmbH is niet aansprakelijk voor onvoorziene gevallen, gevallen van overmacht of obstakels die het verblijf verstoren, onderbreken of verhinderen. Ze kunnen in geen geval aanleiding zijn tot betaling van een schadevergoeding.
CAP GmbH is niet aansprakelijk voor ongevallen die in en rond het zwembad van de vakantiewoning kunnen gebeuren. De prijzen tijdens het laagseizoen liggen altijd iets lager dan de prijzen in het tussenseizoen en hoogseizoen. Vanwege onvoorspelbare weersomstandigheden kan de watertemperatuur van de zwembaden te laag zijn om te baden. Door slechte weersomstandigheden in het voorjaar en najaar kan het voorkomen dat de zwembaden niet bruikbaar zijn. Hiervoor kan CAP GmbH niet verantwoordelijk worden gehouden. Daarom worden ook lagere huurprijzen vastgesteld.
In Toscane zijn de zwembaden van de privévilla's of residenties geopend van 14.05 tot 24.09.
CAP GmbH is nooit aansprakelijk voor lokale problemen met het internet.
9. Geschillen
Alleen de rechtbanken in Gent zijn bevoegd voor alle geschillen die voortvloeien uit de interpretatie, de uitvoering of de toepassing van deze overeenkomst. In alle gevallen kan het bedrag van een eventuele juridische vordering nooit de huursom - genoemd in het contract - overschrijden.
Bedrijf CAP Holiday homes - Mevrouw Caroline Pollet
Wij spreken: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Nederlands
Referentienummer: 271775
Accommodatienummer: 230489
Met meer dan 25 jaar ervaring werken de gepassioneerde agenten van CAP hard om het ideale vakantieverblijf voor jou te vinden. We streven elke dag naar de beste service voor hen die een zorgeloze vakantie zoeken. Als je meer informatie wilt over sommige van onze lodges of geïnteresseerd bent in het verhuren van jouw vakantiehuis, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Een hartelijk welkom en belangrijke details zullen je verrassen.
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Deze accommodatie heeft 5 beoordelingen en wordt aanbevolen door 5 gasten.
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Deze accommodatie heeft 5 beoordelingen en wordt aanbevolen door 5 gasten.
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?