Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Casa Buena Esperanza (Casares - Costa del Sol) is een luxe vakantiehuis in de buitenlucht op een privéheuvel, ongeveer 2 minuten van Casares in het mooie Andalusië. Je kunt genieten van een adembenemend uitzicht op de ongerepte natuur en de zee in de verte.
Je bereikt dit koninklijke vakantiehuis via een weg die leidt naar de carport (1 auto) en een privéparkeerplaats voor enkele auto's. Het geniet van een uitzonderlijke locatie en biedt prachtige terrassen met hoogwaardige tuinmeubelen. Je kunt genieten van het mooie privézwembad (4x9m - licht gezouten water dat beter is voor de huid), de verzorgde tuin en het panoramisch uitzicht dat je kunt bewonderen. De avondverlichting maakt het romantisch en magisch.
Het huis is stijlvol ingericht in een prachtige mix van moderne materialen en typisch Andalusische meubels. De fantastische houten balken en hoge plafonds bieden een sfeer van ruimte en luxe.
De tuin aan de achterkant omvat een charmant strandhuisje met een kitchenette, een uitschuifbaar bed en een kleine douche met wc. Het is ideaal als speelkamer voor kinderen of als extra slaapkamer voor 1 of 2 personen.
Casa Buena Esperanza is een luxe villa. Het biedt een gevoel van comfort en vrijheid en geniet van een natuurlijke omgeving. Je kunt hier volledig ontspannen, terwijl je 2 minuten van de bruisende stad Casares bent. Dit is de perfecte plek als uitvalsbasis voor vele uitstapjes en biedt jou een onvergetelijke vakantie met vrienden of familie!
---
---
60 km
3 km
3 km
3 km
15 km
---
Dit vakantiehuis ligt slechts 7 minuten van de bekende vakantiebestemming Finca Cortesin met zijn gerenommeerde golfbanen, tennisbanen en zwembaden. Het strand is 10 minuten verwijderd. Het prachtige Sotogrande ligt op slechts 20 minuten afstand. Je kunt ook een dagtocht maken naar Ronda, dat ongeveer een uur rijden van het huis is.
via luchthaven Malaga
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene Huurvoorwaarden
1. Algemeenheden
De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden die deze huurvoorwaarden aanvullen.
2. Registratie
Bij de registratie moet de huurder duidelijk:
• de juiste namen van de deelnemers en hun leeftijd aangeven,
• aangeven of hij een dier meebrengt, waarvoor hij in de huurovereenkomst uitdrukkelijke toestemming moet hebben.
Binnen acht dagen na ontvangst van de huurovereenkomst moet de huurder een voorschot van 50% van de huurprijs plus het bedrag van de afgesloten verzekeringen, de administratiekosten (50 euro) en eventuele toeslagen betalen, waardoor hem de definitieve huur wordt toegewezen. Het resterende huurbedrag en de borg (indien deze aan ons wordt betaald) moeten uiterlijk 8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement op het in de huurovereenkomst vermelde rekeningnummer betaald zijn. De borg kan eventueel ook op een later tijdstip voor het betrekken van het appartement betaald worden. Dit is ook mogelijk via Visa- of Master Card. Bij registratie minder dan 8 weken voor het betrekken van het appartement moet de volledige huurprijs onmiddellijk betaald worden. Zowel voor binnenlandse als buitenlandse betalingen zijn de algemene bankkosten voor rekening van de huurder.
3. Prijs / Betaling
Na de reservering wordt geen enkele onenigheid over de prijs van het appartement geaccepteerd. Bij niet-betaling op de vervaldag (8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement) zijn van rechtswege en zonder ingebrekestelling vertragingsrente van 1,5% per maand verschuldigd. Als sanctie wordt bovendien van rechtswege een forfaitaire schadevergoeding van 15% van de totale huurprijs met een minimum van 50 euro aangerekend.
4. Borg
Het huren van een vakantieappartement brengt de betaling van een borg met zich mee, waarvan de toepassingsvoorwaarden in de huurovereenkomst zijn vastgelegd. De borg wordt ofwel in België voor vertrek of ter plaatse bij aankomst betaald. Als de borg in België wordt betaald, wordt deze binnen 2 weken na uw thuiskomst en nadat door de afgevaardigde van de verhuurder de correcte en volledige uitvoering van al uw huurverplichtingen is vastgesteld, terugbetaald. Als de borg ter plaatse wordt betaald, wordt het bedrag door de eigenaar ter plaatse vastgesteld. Dit wordt in de huurovereenkomst aangegeven. De borg wordt op het moment van betrekken van het huurobject betaald en de huurder zal hierover altijd op zijn verzoek een ontvangstbewijs van de afgevaardigde ontvangen. De borg wordt bij vertrek ter plaatse of binnen 2 weken na thuiskomst onder overlegging van het ontvangstbewijs terugbetaald. Hier kan de borg op geen enkele wijze via CAP teruggevorderd worden. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een goede en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn oorspronkelijke plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vriescombinatie, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borg zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden.
Het maximale aantal personen mag zonder voorafgaande toestemming van CAP GmbH niet worden overschreden. Als dit wel het geval is, kan het appartement worden geweigerd of wordt de volledige borg onmiddellijk ingehouden.
5. Annuleringen
Elke annulering moet per aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan het makelaarskantoor worden gemeld. De datum van ontvangst geldt als bewijs en biedt de mogelijkheid om het bedrag van de annuleringskosten vast te stellen:
• Annulering meer dan 60 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 25% van de totale huurprijs,
• Annulering tussen 60 en 45 dagen: 50% van de totale huurprijs
• Annulering minder dan 45 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 100% van de totale huurprijs.
Het is duidelijk dat de administratiekosten en verzekeringspremies nooit worden terugbetaald.
Opmerking:
Bij CAP GmbH kan een annuleringsverzekering worden afgesloten. Deze kost 4,5% van de huurprijs.
6. Verplichtingen van CAP GmbH
• Krachtens een uitdrukkelijke of stilzwijgend erkende opdracht treedt CAP GmbH op als bemiddelaar tussen de huurder en de verhuurder.
• Indien het huurobject onafhankelijk van CAP GmbH niet beschikbaar is, verbindt laatstgenoemde zich ertoe dat de huurder een object met dezelfde capaciteit en uit dezelfde prijsklasse krijgt, voor zover dit mogelijk is.
• CAP GmbH kan niet gelijkgesteld worden met een transportbedrijf en evenmin aansprakelijk worden gesteld voor ongevalsschade (o.a. ten gevolge van diefstal), die zich voordoet tijdens de uitvoering van de verplichtingen van de verhuurder.
• CAP GmbH kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld, indien zij op de datum van de reservering niet door de eigenaar op de hoogte is gebracht van wijzigingen aan het huurobject of de directe omgeving van het huurobject of als de wijzigingen zich voordoen tussen de reservering en het moment waarop de huurder het gehuurde appartement betrekt.
7. Verplichtingen van de huurder
• De huurder moet het correcte aantal deelnemers meedelen. Zijn het er te veel, dan heeft de lokale correspondent het recht de toegang tot het appartement te weigeren en wordt de volledige borg onmiddellijk ingehouden.
• Dieren worden alleen toegelaten, indien CAP GmbH daarmee uitdrukkelijk akkoord gaat. Indien dit niet is gebeurd, wordt de borg onmiddellijk ingehouden.
• De data en uren van het verblijf moeten zeer strikt worden nageleefd. Indien het appartement niet op de afgesproken datum wordt betrokken of bij verlate aankomst moet de huurder de lokale correspondent hiervan op de hoogte stellen. Indien het tijdstip van vertrek niet wordt gerespecteerd, kan een deel van de borg worden ingehouden voor het inschakelen van vervangend personeel voor de schoonmaak.
• Gedurende de gehele duur van het verblijf is de huurder aansprakelijk voor het appartement. Hij verbindt zich ertoe de kosten te dekken die voortvloeien uit een fout van hemzelf of de andere bewoners.
• De huurder zal het appartement als een goed huisvader behandelen en zal het appartement onderhouden. De huurder sluit ook de kosten voor de noodzakelijke verzekering tegen huurrisico's zoals bijvoorbeeld brand, waterschade en andere risico's af.
• Meubels en roerende zaken die na afloop van de huurperiode ontbreken of buiten werking zijn gesteld, moeten met toestemming van de lokale correspondent door de huurder worden betaald of vervangen.
• Het appartement moet in een onberispelijke staat en netjes worden achtergelaten. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een onberispelijke en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn oorspronkelijke plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vriescombinatie, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borg zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden. Elk vakantieappartement heeft een vertrouwenspersoon ter plaatse, waarbij hun bevindingen ter plaatse altijd serieus worden genomen.
• De huurder beschermt de eigenaar en CAP GmbH tegen elke verantwoordelijkheid voor eventuele ongevallen die zich in het vakantieappartement, de tuin alsook in en rond het zwembad kunnen voordoen.
8. Diversen
• De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de beschrijving.
• De huurder moet de lokale correspondent van CAP GmbH onmiddellijk op de hoogte stellen van elke afwijking met betrekking tot de inrichting of andere zaken met betrekking tot het gehuurde appartement. Deze klacht moet binnen 48 uur na betrekken van het appartement worden ingediend. Indien dit niet gebeurt, kunnen klachten achteraf niet meer in aanmerking worden genomen.
• De lokale correspondent vertegenwoordigt CAP GmbH rechtsgeldig en moet elke afwijking verhelpen, voor zover deze de rechten van de huurder ernstig aantast.
• Eventuele klachten in verband met het gehuurde goed, die echter niet de inrichting betreffen, moeten per aangetekende brief rechtstreeks aan de medecontractant binnen 48 uur na betrekken van het appartement worden gemeld. Na het verstrijken van deze termijn kunnen geen klachten meer in aanmerking worden genomen.
• Indien het appartement bij aankomst niet schoon of opgeruimd is, moet dit onmiddellijk bij aankomst aan de verantwoordelijke worden gemeld. Dan kan een extra schoonmaak worden uitgevoerd. Indien dit niet onmiddellijk wordt gemeld, kunnen latere klachten over de netheid van het appartement niet meer in aanmerking worden genomen.
• De huurder, die weigert het appartement te betrekken - omdat dit volgens hem niet overeenkomt met wat hij verwachtte - en zijn huurprijs terug wil krijgen, moet een deurwaardersexploot overleggen waarin wordt bevestigd dat het huurobject onbewoonbaar is.
• CAP GmbH is niet aansprakelijk voor onvoorziene gevallen, gevallen van overmacht of belemmeringen die het verblijf verstoren, onderbreken of verhinderen. Ze kunnen in geen geval aanleiding geven tot betaling van een schadevergoeding.
CAP GmbH is niet aansprakelijk voor ongevallen die in en rond het zwembad van het vakantieappartement kunnen gebeuren. De prijzen tijdens het laagseizoen liggen altijd iets lager dan de prijzen in het tussenseizoen en hoogseizoen. Vanwege onvoorziene weersomstandigheden kan de temperatuur van het water van de zwembaden te laag zijn om te baden. Door slechte weersomstandigheden in het voorjaar en najaar kan het voorkomen dat de zwembaden niet bruikbaar zijn. Hiervoor kan CAP GmbH niet verantwoordelijk worden gesteld. Daarom worden ook lagere huurprijzen aangeboden.
In Toscane zijn de zwembaden van de privévilla's of residenties geopend van 14.05 tot 24.09.
CAP GmbH is nooit aansprakelijk voor lokale problemen met het internet.
9. Geschillen
Alleen de rechtbanken in Gent zijn bevoegd voor alle geschillen die voortvloeien uit de interpretatie, de uitvoering of de toepassing van deze overeenkomst. In alle gevallen kan het bedrag van een eventuele juridische vordering nooit de huursom - genoemd in het contract - overschrijden.
(Optional) Reinigung während des Aufenthalts: 70,00 €
(Optional) Bettwäsche: wöchentlicher Wechsel: 80,00 € pro Woche
Bedrijf CAP Holiday homes - Mevrouw Caroline Pollet
Wij spreken: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Nederlands
Referentienummer: 274335
Accommodatienummer: 275482
Met meer dan 25 jaar ervaring werken de gepassioneerde agenten van CAP hard om het ideale vakantieverblijf voor jou te vinden. We streven elke dag naar de beste service voor diegenen die op zoek zijn naar een zorgeloze vakantie. Als je meer informatie wenst over enkele van onze lodges of geïnteresseerd bent in het verhuren van je vakantiehuis, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Een hartelijk welkom en belangrijke details zullen je verrassen.
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Deze accommodatie heeft 4 beoordelingen en wordt aanbevolen door 4 gasten.
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Deze accommodatie heeft 4 beoordelingen en wordt aanbevolen door 4 gasten.
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?