Houd er rekening mee dat er extra verbruiksafhankelijke kosten kunnen ontstaan. Voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder.
Aantekeningen van de verhuurder
Annuleringsbeleid
30 dagen strikt annuleringsbeleid.
Gratis annulering binnen 48 uur, mits de gast de reservering ten minste 35 dagen voor het inchecken heeft gemaakt (tijdstip aangegeven in de bevestigingsmail).
Daarna kunnen gasten tot 30 dagen voor aankomst annuleren en krijgen ze 50% van het totale boekingsbedrag terug.
Als de annulering binnen 30 dagen voor aankomst plaatsvindt, wordt er geen bedrag terugbetaald.
Uitleg:
Om een volledige terugbetaling van de prijs per nacht te krijgen, moet de gast binnen 48 uur na de reservering en ten minste 30 dagen voor de overeengekomen datum voor de bezetting van de accommodatie (in de bevestigingsmail vastgestelde incheckdag) annuleren.
Om 50% van de totale prijs van de reservering terug te krijgen, moet de gast 30 dagen voor aanvang van het verblijf annuleren. De dagen worden volledig geteld en moeten voor de in de bevestigingsmail aangegeven tijd liggen; anders vindt er geen terugbetaling plaats.
Als de gast slechts 50% van de reservering heeft betaald, wordt er geen terugbetaling geaccepteerd en de resterende 50% wordt gewoon niet in rekening gebracht. Als de gast minder dan 30 dagen van tevoren annuleert of besluit na het inchecken vroegtijdig te vertrekken, worden de niet gebruikte nachten niet terugbetaald.
Kunnen gasten een terugbetaling krijgen als het aanbod niet aan hun verwachtingen voldoet?
De gastheer biedt de gasten een nieuwe accommodatie aan of we betalen het bedrag terug als de overeengekomen accommodatie niet beschikbaar, onrein of onveilig is, of als er een dier aanwezig is dat de gastheer niet in de beschrijving van de token heeft vermeld. Elke zaak wordt persoonlijk tussen de gastheer en de gast beoordeeld.
Kunnen gasten een volledige terugbetaling krijgen als de gastheer niet in staat of niet bereid is een probleem op te lossen?
Als de gast zijn accommodatie niet kan betrekken om redenen die de gastheer te verantwoorden heeft, moet hij ISholidays binnen 24 uur na de incheckdatum contacteren. Indien van toepassing zal ISholidays de reservering annuleren en de gast een terugbetaling verstrekken.
Kan de gast een volledige terugbetaling voor COVID-19 krijgen?
De gast krijgt een volledige terugbetaling als hij vanwege een blokkade door de regering van zijn land niet van de dichtstbijzijnde luchthaven kan vertrekken of de reisbestemming niet kan bereiken vanwege een blokkade van de reisbestemming. Of als hij besmet is met COVID-19 en dit kan aantonen met een medisch attest.
Huurvoorwaarden
•
Aanbetaling: 50% van de huurprijs dagen na boeking verschuldigd
•
Eindbetaling: dagen voor aankomst
•
Borg: € 300,00
Betalingsopties
•
Creditcard
•
Contante betaling
•
Bankoverschrijving
Beschrijving
Het landgoed is ideaal voor een familievakantie. Het biedt ontspanning en ligt op een uitstekende locatie. Het appartement heeft 3 slaapkamers, 2 badkamers, een woonkamer, een uitgeruste keuken en een balkon. Met uitzicht op het zwembad...
Omgeving met strand en natuur.
Het ligt op 11 km van het historische centrum van Alcudia en op 8 km van de oude stad Pollensa.
Het natuurpark S'Albufera de Mallorca bevindt zich op 18 km afstand, terwijl Kaap Formentor 19 km verderop ligt. De luchthaven Palma de Mallorca is 69 km verwijderd.
Bereikbaarheid
Onze medewerkers zullen je voor je aankomst contacteren.
Bedrijf ISholidays - Rodado RodadoEngels en Spaans
Accommodatienummer: 416724
VerhuurderinformatieWij zijn een vakantieverhuur- en vastgoedagentschap dat zich toelegt op het aanbieden van verblijven in de beste reisbestemmingen (Balearen, Canarische Eilanden, Oostenrijk, ... en we breiden ons aanbod voortdurend uit) en de verkoop en verhuur van vastgoed in verschillende gebieden van Marbella, Mallorca en omgeving, met als doel de beste alternatief te zijn voor klanten die op zoek zijn naar een exclusieve en kwalitatief hoogwaardige omgeving.
ISholidays biedt zijn klanten een reeks geselecteerde kwaliteitswoningen waar ze een comfortabel en rustig verblijf kunnen genieten in de beste vakantiebestemmingen.
Telefoonnummer van de verhuurderVoer meer gegevens in om het telefoonnummer van de verhuurder te krijgen
Houd er rekening mee dat er extra verbruiksafhankelijke kosten kunnen ontstaan. Voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder.
Aantekeningen van de verhuurder
Annuleringsbeleid
30 dagen strikt annuleringsbeleid.
Gratis annulering binnen 48 uur, mits de gast de reservering ten minste 35 dagen voor het inchecken heeft gemaakt (tijdstip aangegeven in de bevestigingsmail).
Daarna kunnen gasten tot 30 dagen voor aankomst annuleren en krijgen ze 50% van het totale boekingsbedrag terug.
Als de annulering binnen 30 dagen voor aankomst plaatsvindt, wordt er geen bedrag terugbetaald.
Uitleg:
Om een volledige terugbetaling van de prijs per nacht te krijgen, moet de gast binnen 48 uur na de reservering en ten minste 30 dagen voor de overeengekomen datum voor de bezetting van de accommodatie (in de bevestigingsmail vastgestelde incheckdag) annuleren.
Om 50% van de totale prijs van de reservering terug te krijgen, moet de gast 30 dagen voor aanvang van het verblijf annuleren. De dagen worden volledig geteld en moeten voor de in de bevestigingsmail aangegeven tijd liggen; anders vindt er geen terugbetaling plaats.
Als de gast slechts 50% van de reservering heeft betaald, wordt er geen terugbetaling geaccepteerd en de resterende 50% wordt gewoon niet in rekening gebracht. Als de gast minder dan 30 dagen van tevoren annuleert of besluit na het inchecken vroegtijdig te vertrekken, worden de niet gebruikte nachten niet terugbetaald.
Kunnen gasten een terugbetaling krijgen als het aanbod niet aan hun verwachtingen voldoet?
De gastheer biedt de gasten een nieuwe accommodatie aan of we betalen het bedrag terug als de overeengekomen accommodatie niet beschikbaar, onrein of onveilig is, of als er een dier aanwezig is dat de gastheer niet in de beschrijving van de token heeft vermeld. Elke zaak wordt persoonlijk tussen de gastheer en de gast beoordeeld.
Kunnen gasten een volledige terugbetaling krijgen als de gastheer niet in staat of niet bereid is een probleem op te lossen?
Als de gast zijn accommodatie niet kan betrekken om redenen die de gastheer te verantwoorden heeft, moet hij ISholidays binnen 24 uur na de incheckdatum contacteren. Indien van toepassing zal ISholidays de reservering annuleren en de gast een terugbetaling verstrekken.
Kan de gast een volledige terugbetaling voor COVID-19 krijgen?
De gast krijgt een volledige terugbetaling als hij vanwege een blokkade door de regering van zijn land niet van de dichtstbijzijnde luchthaven kan vertrekken of de reisbestemming niet kan bereiken vanwege een blokkade van de reisbestemming. Of als hij besmet is met COVID-19 en dit kan aantonen met een medisch attest.
Huurvoorwaarden
•
Aanbetaling: 50% van de huurprijs dagen na boeking verschuldigd
•
Eindbetaling: dagen voor aankomst
•
Borg: € 300,00
Betalingsopties
•
Creditcard
•
Contante betaling
•
Bankoverschrijving
Meer accommodaties
Meer accommodaties van Bedrijf ISholidays - Rodado Rodado