Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze accommodatie direct reserveren en krijgt direct een boekingsbevestiging van je gastheer.
Je kunt deze accommodatie direct reserveren en krijgt direct een boekingsbevestiging van je gastheer.
Penthouse Luny is een modern duplex penthouse met een fantastisch uitzicht op de zee en de groene omgeving van Selwo (Estepona, Costa del Sol, Spanje).
De meer dan 300 m2 aan terrassen zijn een echte luxe en uniek in de regio.
Binnen is alles gerenoveerd en modern ingericht, met een ruime woon- en eetkamer. Dankzij de grote bedden met hoogwaardige matrassen zijn er drie mooie slaapkamers. De hoofdslaapkamer heeft een eigen badkamer en-suite. De keuken biedt alle noodzakelijke voorzieningen. Vanuit de woonkamer kom je direct op een aangenaam gemeubileerd terras. Op het solarium bevindt zich het ruimste terras van 300m2 met overdekte gebieden en een grote barbecue. Hier kun je gemakkelijk een heerlijk diner met de hele familie en vrienden genieten. Het weer is bijna het hele jaar door mooi. Zelfs in de hete zomers is het een goede plek om te verblijven; het wordt meestal niet warmer dan 32 graden en er is een lichte wind die het zeer aangenaam maakt.
Het complex beschikt over niet minder dan 2 gemeenschappelijke zwembaden.
---
4 km
800 m
500 m
---
De centrale ligging biedt veel mogelijkheden. Er zijn veel golfbanen in de directe omgeving (niet minder dan 30 banen). De mooie zandstranden van Estepona zijn zeer bekend en uitgestrekt. Een wandelpad loopt langs de hele kust, vanaf het appartement kun je direct naar Estepona lopen (7,5 km)! Estepona heeft veel te bieden. Het is een authentieke plaats met veel gezellige restaurants, bars en een haven. Je kunt eindeloos door de straten dwalen.
In de buurt van Estepona zijn er ook andere mooie plaatsen zoals de 'pueblos blancos' (zoals Mijas), of plaatsen als Malaga, Marbella, Ronda, Fuengirola (Feria del Rosario - begin oktober), Gibraltar of Tarifa. Er is zoveel cultuur te beleven!
Voor degenen die niet stil kunnen zitten, hebben we ook veel andere activiteiten in de directe nabijheid: Selwo Adventure (safaripark), Aqualand Torremolinos, Tivoliworld in Benalmadena en Costa Waterpark in Fuengirola.
Na een dag op het strand of het verkennen van de omgeving kun je een duik nemen in een van de zwembaden beneden... Ervaar hier het ultieme vakantiegevoel.
---
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene Huurvoorwaarden
1. Algemeenheden
De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden die deze huurvoorwaarden aanvullen.
2. Registratie
Bij de registratie moet de huurder duidelijk:
• de juiste naam van de deelnemers en hun leeftijd vermelden,
• aangeven of hij een dier meebrengt, waarvoor hij in de huurovereenkomst uitdrukkelijke toestemming moet hebben.
Binnen acht dagen na ontvangst van de huurovereenkomst moet de huurder een voorschot betalen van 50% van de huurprijs plus het bedrag van de afgesloten verzekeringen, de administratiekosten (50 euro) en eventuele toeslagen, waardoor hem de definitieve huur wordt toegewezen. Het resterende huurbedrag en de borgsom (indien deze aan ons wordt betaald) moeten uiterlijk 8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement op het in de huurovereenkomst genoemde rekeningnummer betaald zijn. De borgsom kan eventueel ook op een later tijdstip voor het betrekken van het appartement betaald worden. Dit is ook mogelijk via Visa- of Master Card. Bij registratie minder dan 8 weken voor het betrekken van het appartement moet de volledige huurprijs onmiddellijk betaald worden. Zowel voor binnenlandse als buitenlandse betalingen zijn de algemene bankkosten voor rekening van de huurder.
3. Prijs / Betaling
Na de reservering wordt geen enkele onenigheid over de prijs van het appartement geaccepteerd. Bij niet-betaling op de vervaldag (8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement) zijn van rechtswege en zonder ingebrekestelling vertragingsrente van 1,5% per maand verschuldigd. Bij wijze van sanctie wordt bovendien van rechtswege een forfaitaire schadevergoeding van 15% van de totale huurprijs met een minimumbedrag van 50 euro aangerekend.
4. Borgsom
Het huren van een vakantieappartement brengt het betalen van een borgsom met zich mee, waarvan de toepassingsvoorwaarden in de huurovereenkomst zijn vastgelegd. De borgsom wordt ofwel in België voor vertrek of ter plaatse bij aankomst betaald. Als de borgsom in België wordt betaald, wordt deze binnen 2 weken na uw thuiskomst terugbetaald, nadat door de afgevaardigde van de verhuurder de correcte en volledige nakoming van al uw huurverplichtingen is vastgesteld. Als de borgsom ter plaatse wordt betaald, wordt het bedrag door de eigenaar ter plaatse vastgesteld. Dit wordt in de huurovereenkomst aangegeven. De borgsom wordt betaald op het moment van het betrekken van het huurobject en de huurder zal hierover altijd op zijn verzoek een ontvangstbewijs van de afgevaardigde ontvangen. De borgsom wordt bij vertrek ter plaatse of binnen 2 weken na thuiskomst terugbetaald, op vertoon van het ontvangstbewijs. Hier kan de borgsom op geen enkele wijze via CAP teruggevorderd worden. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in goede en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn vaste plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vrieskast, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borgsom zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden.
Het maximaal aantal personen mag zonder voorafgaande toestemming van CAP GmbH niet worden overschreden. Als dit niet het geval is, kan het appartement geweigerd worden of wordt de volledige borgsom onmiddellijk ingehouden.
5. Annuleringen
Elke annulering moet per aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan het makelaarskantoor worden gemeld. De datum van postontvangst geldt als bewijs en biedt de mogelijkheid om het bedrag van de annuleringskosten vast te stellen:
• Annulering meer dan 60 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 25% van de totale huurprijs,
• Annulering tussen 60 en 45 dagen: 50% van de totale huurprijs
• Annulering minder dan 45 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 100% van de totale huurprijs.
Het is duidelijk dat de administratiekosten en verzekeringspremies nooit worden terugbetaald.
Opmerking:
Bij CAP GmbH kan een annuleringsverzekering worden afgesloten. Deze kost 4,5% van de huurprijs.
6. Verplichtingen van CAP GmbH
• Krachtens een uitdrukkelijke of stilzwijgend erkende opdracht treedt CAP GmbH op als bemiddelaar tussen de huurder en de verhuurder.
• Als het huurobject onafhankelijk van CAP GmbH niet beschikbaar is, dan verplicht de laatstgenoemde zich ertoe dat de huurder een object met dezelfde capaciteit en uit dezelfde prijsklasse krijgt, voor zover dit mogelijk is.
• CAP GmbH kan niet gelijkgesteld worden met een vervoersbedrijf en evenmin aansprakelijk worden gesteld voor ongevalschade (o.a. als gevolg van diefstal) die zich voordoet tijdens de uitvoering van de verplichtingen van de verhuurder.
• CAP GmbH kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld als zij op de datum van de reservering door de eigenaar niet op de hoogte is gebracht van wijzigingen aan het huurobject of de directe omgeving van het huurobject of als de wijzigingen zich voordoen tussen de reservering en het moment waarop de huurder het gehuurde appartement betrekt.
7. Verplichtingen van de huurder
• De huurder moet het juiste aantal deelnemers doorgeven. Zijn het er te veel, dan heeft de lokale correspondent het recht de toegang tot het appartement te weigeren en wordt de volledige borgsom onmiddellijk ingehouden.
• Dieren worden alleen toegelaten als CAP GmbH daarmee uitdrukkelijk akkoord is. Als dit niet is gebeurd, wordt de borgsom onmiddellijk ingehouden.
• De data en uren van het verblijf moeten zeer strikt worden nageleefd. Als het appartement niet op de afgesproken datum wordt betrokken of bij verlate aankomst moet de huurder de lokale correspondent hiervan op de hoogte stellen. Als het tijdstip van vertrek niet wordt gerespecteerd, kan een deel van de borgsom worden ingehouden voor het inhuren van vervangend personeel voor de schoonmaak.
• Gedurende de gehele duur van het verblijf is de huurder aansprakelijk voor het appartement. Hij verbindt zich ertoe de kosten te dekken die voortvloeien uit een fout van zijn kant of van de andere bewoners.
• De huurder zal het appartement als een goed huisvader behandelen en zal het appartement verzorgen. De huurder sluit ook de kosten voor de noodzakelijke verzekering tegen huurrisico's zoals bijvoorbeeld brand, waterschade en andere risico's af.
• Meubels en roerende zaken die na afloop van de huurperiode ontbreken of buiten werking zijn gesteld, moeten met toestemming van de lokale correspondent door de huurder worden betaald of vervangen.
• Het appartement moet in onberispelijke staat en netjes worden achtergelaten. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een perfecte en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn vaste plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vrieskast, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borgsom zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden. Elk vakantieappartement heeft een vertrouwenspersoon ter plaatse, wiens bevindingen ter plaatse altijd serieus worden genomen.
• De huurder beschermt de eigenaar en CAP GmbH tegen elke verantwoordelijkheid voor eventuele ongevallen die zich in het vakantieappartement, de tuin en in en rond het zwembad kunnen voordoen.
8. Diversen
• De huurder bevestigt de beschrijving te hebben gelezen.
• De huurder moet CAP GmbH's lokale correspondent onmiddellijk op de hoogte stellen van elke afwijking met betrekking tot de inrichting of andere zaken met betrekking tot het gehuurde appartement. Deze klacht moet binnen 48 uur na het betrekken van het appartement worden ingediend. Als dit niet gebeurt, kunnen klachten achteraf niet meer in aanmerking worden genomen.
• De lokale correspondent vertegenwoordigt CAP GmbH rechtsgeldig en moet elke afwijking verhelpen, voor zover deze de rechten van de huurder ernstig aantast.
• Eventuele klachten in verband met het gehuurde goed, die echter niet de inrichting betreffen, moeten per aangetekende brief rechtstreeks aan de medecontractant worden gemeld binnen 48 uur na het betrekken van het appartement. Na het verstrijken van deze termijn kunnen geen klachten meer in aanmerking worden genomen.
• Als het appartement bij aankomst niet schoon of opgeruimd is, moet dit onmiddellijk bij aankomst aan de verantwoordelijke worden gemeld. Dan kan een extra schoonmaak worden uitgevoerd. Als dit niet onmiddellijk wordt gemeld, kunnen latere klachten over de netheid van het appartement niet meer in aanmerking worden genomen.
• De huurder, die weigert het appartement te betrekken - omdat dit volgens hem niet overeenkomt met wat hij verwacht had - en zijn huurprijs wil terugkrijgen, moet een deurwaardersexploot overleggen waarin wordt bevestigd dat het huurobject onbewoonbaar is.
• CAP GmbH is niet aansprakelijk voor onvoorziene gevallen, gevallen van overmacht of belemmeringen die het verblijf verstoren, onderbreken of verhinderen. Ze kunnen in geen geval aanleiding geven tot betaling van een schadevergoeding.
CAP GmbH is niet aansprakelijk voor ongevallen die in en rond het zwembad van het vakantieappartement kunnen gebeuren. De prijzen tijdens het laagseizoen liggen altijd iets lager dan de prijzen in het tussenseizoen en hoogseizoen. Vanwege onvoorspelbare weersomstandigheden kan de temperatuur van het water van de zwembaden te laag zijn om te zwemmen. Door slechte weersomstandigheden in het voorjaar en de herfst kan het voorkomen dat de zwembaden niet bruikbaar zijn. Hiervoor kan CAP GmbH niet verantwoordelijk worden gesteld. Daarom worden ook lagere huurprijzen aangeboden.
In Toscane zijn de zwembaden van de privévilla's of residenties geopend van 14.05 tot 24.09.
CAP GmbH is nooit aansprakelijk voor lokale problemen met het internet.
9. Geschillen
Alleen de rechtbanken in Gent zijn bevoegd voor alle geschillen die voortvloeien uit de interpretatie, de uitvoering of de toepassing van deze overeenkomst. In alle gevallen kan het bedrag van een eventuele juridische vordering nooit hoger zijn dan de huursom - genoemd in de overeenkomst.
Bedrijf CAP Holiday homes - Mevrouw Caroline Pollet
Wij spreken: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Nederlands
Referentienummer: 388405
Accommodatienummer: 397788
Met meer dan 25 jaar ervaring werken de gepassioneerde agenten van CAP hard om het ideale vakantieverblijf voor jou te vinden. We streven elke dag naar de beste service voor degenen die op zoek zijn naar een zorgeloze vakantie. Als je meer informatie wilt over een aantal van onze lodges of geïnteresseerd bent in het verhuren van je vakantiehuis, neem dan contact met ons op. Een warm welkom en belangrijke details zullen je verrassen.
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Er zijn nog geen beoordelingen ingediend voor deze accommodatie. Schrijf nu de eerste beoordeling!
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?