Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Op een steenworp afstand van het strand, tussen Zoutelande en Westkapelle, vind je dit mooie appartement "Chava" met privébalkon in Westkapelle! De woonkamer is gezellig ingericht en voorzien van een comfortabele zithoek waar je kunt ontspannen na een dag op het strand of bij het zwembad (gratis gebruik). Er is een digitaal televisietoestel aanwezig waarop zowel Nederlandse als Duitse zenders ontvangen kunnen worden.
Het appartement beschikt over een nette keuken met fornuis, koelkast met vriesvak, oven, koffiezetapparaat, waterkoker en broodrooster. Kortom: uitstekend geschikt voor het bereiden van uitgebreide maaltijden tijdens je vakantie!
Mooi appartement met privébalkon in Westkapelle.
---
1 km
1.5 km
29.5 km
500 m
500 m
500 m
400 m
18.3 km
400 m
---
Westkapelle is een mooie plek om zowel je zomer- als je wintervakantie in Zeeland door te brengen. Westkapelle bevindt zich op het meest westelijke punt van Nederland en is aan de noord-, west- en zuidkant omgeven door het zoute water van de Westerschelde en de Noordzee! De bekendste plek in Westkapelle is de Zeedijk, die samen met de duinen het dorp tegen het water beschermt.
Je ontvangt gedetailleerde informatie bij je boekingsbevestiging.
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene Huurvoorwaarden
1. Algemeen:
1.1. Het ter beschikking stellen van de vakantiewoning geschiedt door overhandiging van de huissleutel.
1.2. De vakantiewoning dient op de dag van aankomst uiterlijk om 20:00 uur betrokken te zijn, tenzij anders is overeengekomen. Huurders die niet voor deze tijd kunnen arriveren, moeten de verhuurder hiervan op de hoogte stellen.
1.3. Eventuele gebreken die de vakantiewoning betreffen, moeten direct bij aanvang van de huurperiode, maar in ieder geval binnen 24 uur na aanvang van de huur, aan de verhuurder/eigenaar gemeld worden, zodat de verhuurder de mogelijkheid heeft de gebreken naar tevredenheid te verhelpen. Na deze periode kan geen klacht meer ingediend worden betreffende de accommodatie.
1.4. De verhuurder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de gevolgen van diefstal, ongevallen of schade aan eigendommen van de huurder, tenzij hij deze heeft veroorzaakt. Hierop kunnen door de verhuurder echter nooit meer kosten verhaald worden dan door een normale aansprakelijkheidsverzekering onder deze omstandigheden uitgekeerd zou worden.
1.5. Op de dag van vertrek moet de huurder de vakantiewoning om 10:00 uur verlaten hebben, tenzij anders is overeengekomen.
2. Reservering en Betaling
2.1. Een reservering kan zowel schriftelijk als telefonisch gemaakt worden en is voor de huurder alsook Walcheren Vakanties bindend, mits de gewenste vakantiewoning voor de aangegeven periode beschikbaar is.
2.2. Na de reservering van de vakantiewoning ontvangt de huurder een reserveringsbevestiging/factuur.
2.3. Een aanbetaling van 50% van de huursom (incl. alle bijkomende kosten) moet binnen een maand na de reserveringsdatum op de rekening van Walcheren Vakanties overgemaakt worden, de resterende 50% van de huursom (incl. alle bijkomende kosten) moet minstens vier weken voor de aankomst betaald zijn.
2.4. Bij een reservering binnen 6 weken voor de aankomst moet het volledige huurbedrag binnen 14 dagen overgemaakt worden.
2.5. Bij een reservering binnen 1-3 weken voor de aankomst moet het volledige huurbedrag onmiddellijk betaald worden.
2.6. Niet tijdige betaling kan leiden tot annulering van de reservering.
2.7. Per reservering worden administratiekosten in rekening gebracht.
2.8. Alle eventuele kosten voor contante betaling en/of overmaking zijn voor rekening van de huurder.
2.9. Het betalen van de (aan-)betaling toont aan dat de huurder kennis heeft genomen van en akkoord gaat met de algemene voorwaarden en de volledige beschrijving van de vakantiewoning die hij heeft gehuurd.
3. Rechten en Plichten Verhuurder:
3.1. De verhuurder is verplicht de vakantiewoning met inboedel aan het begin van de huurperiode schoon en in goede staat aan de huurder over te dragen.
3.2. De verhuurder mag de vakantiewoning op alle redelijke tijden inspecteren of door aanstaande huurders laten bezichtigen.
3.3. Alle eventueel bijkomende kosten moeten in het huurcontract vermeld worden.
3.4. Behalve bij opzettelijk of grof schuld van de verhuurder, neemt de verhuurder geen aansprakelijkheid op zich in geval van verlies, diefstal, schade of verwondingen, van welke aard ook, ten laste van de huurder of bezittingen van de huurder tijdens de huurperiode en/of als gevolg van het verblijf in de gehuurde vakantiewoning. De verhuurder is, in welk geval ook, hoogstens aansprakelijk voor het bedrag van de kale huur.
4. Rechten en Plichten Huurder
4.1. De huurder mag in de vakantiewoning niet met meer personen overnachten dan bij deze huurovereenkomst is overeengekomen, tenzij met schriftelijke toestemming van de verhuurder. Bij overschrijding over het genoemde aantal personen, zonder schriftelijke toestemming, wordt het contract als nietig beschouwd zonder enig recht op compensatie (wat betekent dat de huurder het huurobject onmiddellijk moet verlaten).
4.2. De huurder mag het huurobject uitsluitend als vakantiewoning gebruiken, mag daarin geen beroep uitoefenen of bedrijf openen, en mag het huurobject niet aan derden verhuren of ter gebruik geven.
4.3. Een groep huurders onder de 23 jaar is alleen toegestaan na schriftelijke toestemming van de verhuurder.
4.4. De huurder dient het huurobject als zijn eigen te behandelen, waarbij de huurder verantwoordelijk is voor de tijdens de huurperiode ontstane schade, inclusief schade aan of verlies van (delen van) de inboedel, tenzij de huurder kan bewijzen dat hij de schade niet heeft veroorzaakt.
4.5. Het verblijf in de vakantiewoning geschiedt uitsluitend op eigen risico. De huurder neemt ook verantwoordelijkheid voor zijn gasten en/of familie. De bewijslast ligt bij de verhuurder, daarom moet de huurder in het bezit zijn van een aansprakelijkheidsverzekering.
4.6. De huurder dient op de vertrekdag en -tijd aan het einde van het huurcontract de vakantiewoning schoon en schadevrij achter te laten. Is dit niet het geval, dan is de verhuurder gerechtigd extra kosten in rekening te brengen.
4.7. De huurder mag huisdieren alleen meebrengen na schriftelijke toestemming van de verhuurder.
4.8. Het is niet toegestaan in de vakantiewoning andere was- of kookapparatuur te gebruiken dan die welke door de verhuurder daarin zijn aangebracht of geplaatst.
4.9. De huurder dient, tenzij anders overeengekomen, zelf linnengoed mee te brengen.
5. Optierecht
5.1. Elke reservering kunt u binnen 24 uur na de reserveringsdatum, gerekend, herroepen. Dit dient u telefonisch te melden.
5.2. Bij annuleringen na deze 24 uur zijn de annuleringsvoorwaarden onverminderd van kracht (zie punt 6).
5.3. Bij een reservering binnen 8 weken voor aanvang van de huurperiode is dit optierecht niet van toepassing, en gelden de normale annuleringsvoorwaarden (zie punt 6).
6. Annulering
6.1. De verhuurder kan door bijzondere omstandigheden genoodzaakt zijn de huurovereenkomst te annuleren of te ontbinden. Annulering en ontbinding dienen schriftelijk te gebeuren. De verhuurder zal in dit geval zijn uiterste best doen de huurder een alternatief aan te bieden. Lukt dit niet naar tevredenheid van de huurder, dan dient de verhuurder, zonder enige aansprakelijkheid van de verhuurder, alle door de huurder betaalde bedragen terug te storten.
6.2.1. Annuleringen en ontbinding dient u eerst telefonisch te melden, waarna u dit, met bijvoeging van het huurcontract, per aangetekende post bevestigt. Deze brief moet gericht zijn aan Walcheren Vakanties.
6.2.2. Bij annuleringen binnen 24 uur na de reservering is het optierecht van kracht (zie punt 5).
6.2.3. Bij annuleringen na 24 uur en tot 3 maanden voor aanvang van de huurperiode, worden 15% van de huursom in rekening gebracht.
6.2.4. Bij annuleringen tussen 3 maanden en een maand voor aanvang van de huurperiode, worden 50% van de huursom in rekening gebracht.
6.2.5. Bij annuleringen tussen een maand en een week voor aanvang van de huurperiode, worden 75% van de huursom in rekening gebracht.
6.2.6. Bij annuleringen binnen een week voor aanvang van de huurperiode, worden 100% van de huursom in rekening gebracht.
Te allen tijde worden bij annuleringen de administratiekosten in rekening gebracht.
6.3. De verhuurder zal na ontvangst van een annulering van de kant van de huurder een annuleringsfactuur opstellen, met inachtneming van de bepalingen van dit artikel. Reeds betaalde bedragen worden conform de inhoud van de annuleringsfactuur verrekend en eventuele saldo's ten gunste van de huurder worden teruggestort.
7. Wijzigingen
Indien u in een reeds afgesloten huurcontract een wijziging wilt aanbrengen, geeft u dit direct door aan Walcheren Vakanties. Deze wijzigingen worden schriftelijk door Walcheren Vakanties bevestigd, de hieraan verbonden kosten bedragen € 7,50 per wijziging. Wijzigingen in de huurperiode zijn slechts mogelijk tot 3 maanden voor de reisbegin. Bij wijzigingen naar een goedkopere huurperiode blijft de oorspronkelijke totaalprijs bestaan. Wijzigingen van de vakantiewoning worden beschouwd als annuleringen (zie punt 6).
8. Ontbinding
8.1. Walcheren Vakanties en de verhuurder/eigenaar zijn gerechtigd de huurovereenkomst, zonder ingebrekestelling of gerechtelijke stappen, te ontbinden, indien:
- bij aanvang van de huurperiode nog niet de volledige huursom betaald is.
- de huurder de gehuurde vakantiewoning voortijdig verlaat.
- de huurder het, zonder voorafgaande melding, nalaat de gehuurde vakantiewoning op de dag van aanvang van de huurperiode voor 20:00 te betrekken.
- de huurder de verplichtingen uit deze huurovereenkomst en/of huisregels niet nakomt.
8.2. Het verlaten van de gehuurde vakantiewoning maakt alle rechten op nog niet uitgekeerde compensaties teniet.
9. Conflicten
Ondanks uiterste zorg en moeite van de verhuurder en Walcheren Vakanties is het toch mogelijk dat een huurder een gerechtvaardigde klacht heeft. Huurders dienen eventuele klachten en technische storingen onverwijld bij Walcheren Vakanties te melden, om Walcheren Vakanties de gelegenheid te geven het een en ander direct te verhelpen. In de tussentijd moet de huurder alle stappen ondernemen die redelijkerwijs van hem gevraagd kunnen worden om eventuele schade te beperken. Wordt de klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan heeft de huurder tot uiterlijk 2 weken na het ontstaan van de klacht de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen bij Walcheren Vakanties, Duinweg 1, 4356 AP, Oostkapelle.
Alle geschillen die tussen de partijen kunnen ontstaan, en niet anders dan gerechtelijk beslecht kunnen worden, worden door een daartoe bevoegde rechter in Middelburg beslecht.
10. Overig:
10.1. Walcheren Vakanties treedt op als bemiddelaar tussen huurder en verhuurder/eigenaar.
10.2. Het kan zijn dat in de directe omgeving van de gehuurde vakantiewoning gewerkt wordt, bijvoorbeeld wegenbouwwerkzaamheden en/of (ver)bouwactiviteiten. Walcheren Vakanties en de verhuurder kunnen voor eventuele overlast geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid nemen.
10.3. Wij willen u erop wijzen dat inrichting en comfort van alle vakantiewoningen de minimale standaard van de landelijke bevolking voldoen, maar kunnen afwijken van de stedelijke normen (die u gewend bent).
10.4. Walcheren Vakanties gaat uiterst zorgvuldig om met de juistheid van de informatie die de verhuurder ons verstrekt en het samenstellen en verspreiden hiervan. Wij kunnen echter niet garanderen dat de actuele staat overeenkomt met het vooraf genoemde, door eventuele veranderingen na verloop van tijd.
10.5. Voor de algemene staat van de vakantiewoning blijft de eigenaar volledig verantwoordelijk.
10.6. Walcheren Vakanties is niet verantwoordelijk voor het verstrekken van onjuiste informatie, wij nemen geen aansprakelijkheid voor schade die eventueel als gevolg hiervan kan ontstaan.
10.7. Alle contracten die tussen Walcheren Vakanties en de huurder gesloten worden, vallen onder het Nederlandse recht.
Touristensteuer: € 2,10 p.P.p.N. für alle Personen (niveau 2024)
Bedrijf Walcheren Vakanties - Mevrouw Desirée Weststrate
Wij spreken: Duits, Engels en Nederlands
Accommodatienummer: 388895
Jouw verhuurder Desiree Weststrate heet je welkom!
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Er zijn nog geen beoordelingen ingediend voor deze accommodatie. Schrijf nu de eerste beoordeling!
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?