Houd er rekening mee dat er extra verbruiksafhankelijke kosten kunnen ontstaan. Voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder.
Aantekeningen van de verhuurder
Annuleringsbeleid
Strikte annuleringsvoorwaarden
Gratis annulering gedurende 48 uur, mits de gast de reservering ten minste 30 dagen voor de incheckdatum heeft gemaakt (tijd aangegeven in de bevestigingsmail)
Daarna kun je tot 30 dagen voor het inchecken annuleren en krijg je 70% van het totale boekingsbedrag terug.
Als de annulering binnen 30 dagen voor aankomst plaatsvindt, wordt er geen bedrag terugbetaald.
Toelichting:
Om een volledige terugbetaling van de overnachtingsprijs te krijgen, moet de gast binnen 48 uur na het boeken en minimaal 30 dagen voor de afgesproken datum van bezetting van de accommodatie (incheckdatum zoals vastgesteld in de bevestigingsmail) annuleren.
Om 70% van de totale reservering terug te krijgen, moet de gast volledige 30 dagen voor de lokale vermeldingstijd van de advertentie (aangegeven in de bevestigingsmail) annuleren; anders vindt er geen terugbetaling plaats.
In het geval dat de gast slechts 30% van de reservering heeft betaald, wordt er geen terugbetaling geaccepteerd en de resterende 70% wordt gewoon niet in rekening gebracht.
Als de gast minder dan 30 dagen van tevoren annuleert of besluit na het inchecken vroegtijdig te vertrekken, worden de niet gebruikte nachten niet terugbetaald.
Kunnen gasten een terugbetaling krijgen als de advertentie niet aan hun verwachtingen voldoet?
De verhuurder biedt de gasten een nieuwe accommodatie aan of wij geven een terugbetaling als het overeengekomen verblijf van de verhuurder niet beschikbaar, onrein of onveilig is, of als er een dier aanwezig is dat de verhuurder niet in de beschrijving van de advertentie heeft vermeld. Elk geval wordt persoonlijk tussen verhuurder en gast beoordeeld.
Kunnen gasten een volledige terugbetaling krijgen als de verhuurder een probleem niet kan of wil oplossen?
In het geval dat de gast zijn accommodatie om door de verhuurder veroorzaakte redenen niet kan betrekken, moet de gast Isholidays binnen 24 uur na de incheckdatum contacteren. Indien nodig zal Isholidays de reservering annuleren en (Isholidays) een terugbetaling in rekening brengen, die aan de verhuurder wordt gefactureerd.
Kunnen gasten een volledige terugbetaling krijgen voor Covid-19?
De gast krijgt een volledige terugbetaling als hij vanwege een blokkade door de regering van zijn land niet kan vliegen vanaf de dichtstbijzijnde luchthaven of de bestemming niet kon bereiken vanwege een blokkade van de bestemming. Of omdat u besmet bent geraakt met Covid-19 en dit met een medisch rapport kunt onderbouwen.
Huurvoorwaarden
•
Totale betaling
•
geen borg
Betalingsopties
•
Creditcard
•
Bankoverschrijving
Beschrijving
Dit is het perfecte strand voor gezinnen, stellen of reizigers die een toevluchtsoord aan de Europese kust zoeken. Caleta Dorada biedt alles voor een leuke en ontspannende vakantie. Het eigendom biedt zijn gasten toegang tot verschillende...
Caleta de Fuste is de grootste gemeenschap in de gemeente Antigua, Las Palmas, Spanje, op het eiland Fuerteventura in de Canarische Eilanden.
Het gebied wordt door een verscheidenheid aan toeristen bezocht en beschikt over talrijke hotels, winkels, boetieks, bars, cafés en restaurants aan of in de buurt van de stranden. Naast strandactiviteiten worden ook zeilen, duiken, windsurfen en duiken als recreatieve activiteiten aangeboden. De zeewateren in de omgeving staan bekend om hun dolfijnen- en schildpaddenpopulaties.
Bereikbaarheid
De sleuteloverdracht vindt plaats in het appartement.
Bedrijf ISproperties - Rodado RodadoEngels en Spaans
Accommodatienummer: 379058
VerhuurderinformatieWij zijn een vakantieverhuur- en vastgoedagentschap dat verblijven aanbiedt op de beste reisbestemmingen, met als doel de beste optie te zijn voor klanten die op zoek zijn naar een aangenaam en kwalitatief hoogwaardig verblijf.
Telefoonnummer van de verhuurderVoer meer gegevens in om het telefoonnummer van de verhuurder te krijgen
Houd er rekening mee dat er extra verbruiksafhankelijke kosten kunnen ontstaan. Voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder.
Aantekeningen van de verhuurder
Annuleringsbeleid
Strikte annuleringsvoorwaarden
Gratis annulering gedurende 48 uur, mits de gast de reservering ten minste 30 dagen voor de incheckdatum heeft gemaakt (tijd aangegeven in de bevestigingsmail)
Daarna kun je tot 30 dagen voor het inchecken annuleren en krijg je 70% van het totale boekingsbedrag terug.
Als de annulering binnen 30 dagen voor aankomst plaatsvindt, wordt er geen bedrag terugbetaald.
Toelichting:
Om een volledige terugbetaling van de overnachtingsprijs te krijgen, moet de gast binnen 48 uur na het boeken en minimaal 30 dagen voor de afgesproken datum van bezetting van de accommodatie (incheckdatum zoals vastgesteld in de bevestigingsmail) annuleren.
Om 70% van de totale reservering terug te krijgen, moet de gast volledige 30 dagen voor de lokale vermeldingstijd van de advertentie (aangegeven in de bevestigingsmail) annuleren; anders vindt er geen terugbetaling plaats.
In het geval dat de gast slechts 30% van de reservering heeft betaald, wordt er geen terugbetaling geaccepteerd en de resterende 70% wordt gewoon niet in rekening gebracht.
Als de gast minder dan 30 dagen van tevoren annuleert of besluit na het inchecken vroegtijdig te vertrekken, worden de niet gebruikte nachten niet terugbetaald.
Kunnen gasten een terugbetaling krijgen als de advertentie niet aan hun verwachtingen voldoet?
De verhuurder biedt de gasten een nieuwe accommodatie aan of wij geven een terugbetaling als het overeengekomen verblijf van de verhuurder niet beschikbaar, onrein of onveilig is, of als er een dier aanwezig is dat de verhuurder niet in de beschrijving van de advertentie heeft vermeld. Elk geval wordt persoonlijk tussen verhuurder en gast beoordeeld.
Kunnen gasten een volledige terugbetaling krijgen als de verhuurder een probleem niet kan of wil oplossen?
In het geval dat de gast zijn accommodatie om door de verhuurder veroorzaakte redenen niet kan betrekken, moet de gast Isholidays binnen 24 uur na de incheckdatum contacteren. Indien nodig zal Isholidays de reservering annuleren en (Isholidays) een terugbetaling in rekening brengen, die aan de verhuurder wordt gefactureerd.
Kunnen gasten een volledige terugbetaling krijgen voor Covid-19?
De gast krijgt een volledige terugbetaling als hij vanwege een blokkade door de regering van zijn land niet kan vliegen vanaf de dichtstbijzijnde luchthaven of de bestemming niet kon bereiken vanwege een blokkade van de bestemming. Of omdat u besmet bent geraakt met Covid-19 en dit met een medisch rapport kunt onderbouwen.
Huurvoorwaarden
•
Totale betaling
•
geen borg
Betalingsopties
•
Creditcard
•
Bankoverschrijving
Meer accommodaties
Meer accommodaties van Bedrijf ISproperties - Rodado Rodado