Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Het is centraal gelegen om de prachtige regio Gard te verkennen. Vanaf het terras kun je genieten van een mooi panoramisch uitzicht over de streek.
De Gîte Tresques is praktisch en met zorg ingericht en beschikt over alle comfort. Je zult je er meteen thuis voelen.
Het privézwembad (met trappen, verlichting, 15mx7m, 2,5m diep en hydromassage) is omheind en kindvriendelijk. Ideaal voor een verfrissende duik! De eigenaar kan het zwembad ook gebruiken, maar discretie is verzekerd. Het poolhouse is uitgerust met een keuken, eethoek, douche en toilet. Geniet op het zonnige terras van een heerlijke barbecue of maak het jezelf gemakkelijk met een goed boek of een lekker aperitief in een ligstoel bij het zwembad.
Het vakantiehuis Gîte Tresques met privézwembad in Tresques (Gard, Frankrijk) ligt op slechts een paar minuten lopen van Tresques, een streek met vele verborgen schatten, vooral als je van wandelen of fietsen houdt. Plan een bezoek aan La Roque-sur-Cèze, een pittoresk dorpje met uitzicht op de Cèze-vallei en de Rhône-vallei. Maak een schilderachtige wandeling naar de Cascades du Sautadet, een reeks watervallen aan de rivier de Cèze. De regio is wijd en zijd bekend om haar heerlijke wijnen zoals de Chateauneuf du Pape. Andere culturele hoogtepunten zoals Avignon en Nîmes zijn zeker een dagtocht waard.
Breng je eigen handdoeken en badlakens mee.
Belastingen vanaf 18 jaar.
---
35 km
6 km
7 km
100 km
35 km
20 km
---
Het vakantiehuis Gîte Tresques is de perfecte plek voor iedereen die zich in de prachtige regio Gard voor 100% wil ontspannen. Boek vandaag nog jouw droomvakantie!
---
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene Huurvoorwaarden
1. Algemeenheden
De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden die deze huurvoorwaarden aanvullen.
2. Registratie
Bij de registratie moet de huurder duidelijk:
• de correcte namen van de deelnemers en hun leeftijd aangeven,
• aangeven of hij een dier meebrengt, waarvoor hij in de huurovereenkomst de uitdrukkelijke toestemming moet hebben.
Binnen acht dagen na ontvangst van de huurovereenkomst moet de huurder een voorschot van 50% van de huurprijs plus het bedrag van de afgesloten verzekeringen, de administratiekosten (50 euro) en eventuele toeslagen betalen, waardoor hem de definitieve huur wordt toegewezen. Het saldo van de huur en de borg (indien deze aan ons wordt betaald) moeten uiterlijk 8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement op het in de huurovereenkomst vermelde rekeningnummer betaald zijn. De borg kan eventueel ook op een later tijdstip voor het betrekken van het appartement betaald worden. Dit is ook mogelijk via Visa of Master Card. Bij registratie minder dan 8 weken voor het betrekken van het appartement moet de volledige huurprijs onmiddellijk betaald worden. Zowel voor binnenlandse als buitenlandse betalingen zijn de algemene bankkosten voor rekening van de huurder.
3. Prijs / Betaling
Na de reservering wordt geen enkele onenigheid over de prijs van het appartement geaccepteerd. Bij niet-betaling op de vervaldag (8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement) zijn van rechtswege en zonder ingebrekestelling vertragingsrente van 1,5% per maand verschuldigd. Als sanctie wordt bovendien van rechtswege een forfaitaire schadevergoeding van 15% van de totale huurprijs met een minimumbedrag van 50 euro aangerekend.
4. Borg
Het huren van een vakantieappartement brengt de betaling van een borg met zich mee, waarvan de toepassingsvoorwaarden in de huurovereenkomst zijn vastgelegd. De borg wordt ofwel in België voor vertrek of ter plaatse bij aankomst betaald. Als de borg in België wordt betaald, wordt deze binnen 2 weken na uw thuiskomst terugbetaald, nadat door de afgevaardigde van de verhuurder de correcte en volledige uitvoering van al uw huurverplichtingen is vastgesteld. Als de borg ter plaatse wordt betaald, wordt het bedrag door de eigenaar ter plaatse vastgesteld. Dit wordt in de huurovereenkomst aangegeven. De borg wordt betaald op het moment van betrekking van het huurobject en de huurder zal hierover altijd op zijn verzoek een ontvangstbewijs van de afgevaardigde ontvangen. De borg wordt bij vertrek ter plaatse of binnen 2 weken na thuiskomst terugbetaald, op vertoon van het ontvangstbewijs. Hier kan de borg op geen enkele wijze via CAP teruggevorderd worden. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in goede en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn vaste plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vriescombinatie, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borg zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden.
Het maximale aantal personen mag zonder voorafgaande toestemming van CAP GmbH niet overschreden worden. Als dit wel het geval is, kan het appartement geweigerd worden of wordt de volledige borg onmiddellijk ingehouden.
5. Annuleringen
Elke annulering moet per aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan het makelaarskantoor worden gemeld. De datum van postontvangst geldt als bewijs en biedt de mogelijkheid om het bedrag van de annuleringskosten vast te stellen:
• Annulering meer dan 60 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 25% van de totale huurprijs,
• Annulering tussen 60 en 45 dagen: 50% van de totale huurprijs
• Annulering minder dan 45 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 100% van de totale huurprijs.
Het is duidelijk dat de administratiekosten en verzekeringspremies nooit worden terugbetaald.
Opmerking:
Bij CAP GmbH kan een annuleringsverzekering worden afgesloten. Deze kost 4,5% van de huurprijs.
6. Verplichtingen van CAP GmbH
• Op basis van een uitdrukkelijke of stilzwijgend erkende opdracht treedt CAP GmbH op als bemiddelaar tussen de huurder en de verhuurder.
• Als het huurobject onafhankelijk van CAP GmbH niet beschikbaar is, dan verplicht de laatstgenoemde zich ertoe dat de huurder een object met dezelfde capaciteit en uit dezelfde prijsklasse krijgt, voor zover dit mogelijk is.
• CAP GmbH kan niet gelijkgesteld worden met een transportonderneming en evenmin aansprakelijk gesteld worden voor ongevalschade (o.a. ten gevolge van diefstal), die zich tijdens de uitvoering van de verplichtingen van de verhuurder voordoet.
• CAP GmbH kan in geen geval aansprakelijk gesteld worden, als zij op de datum van de reservering door de eigenaar niet over wijzigingen aan het huurobject of de directe omgeving van het huurobject geïnformeerd werd of als de wijzigingen zich voordoen tussen de reservering en het moment waarop de huurder het gehuurde appartement betrekt.
7. Verplichtingen van de huurder
• De huurder moet het correcte aantal deelnemers meedelen. Zijn het er te veel, dan heeft de lokale correspondent het recht om toegang tot het appartement te weigeren en wordt de volledige borg onmiddellijk ingehouden.
• Dieren worden alleen toegelaten als CAP GmbH daarmee uitdrukkelijk akkoord is. Als dit niet het geval is, wordt de borg onmiddellijk ingehouden.
• De data en uren van het verblijf moeten zeer strikt nageleefd worden. Als het appartement niet op de afgesproken datum betrokken wordt of bij verlate aankomst moet de huurder de lokale correspondent hierover informeren. Als het tijdstip van vertrek niet gerespecteerd wordt, kan een deel van de borg ingehouden worden voor het inschakelen van vervangend personeel voor de schoonmaak.
• Gedurende de gehele duur van het verblijf is de huurder aansprakelijk voor het appartement. Hij verplicht zich ertoe de kosten te dekken die voortvloeien uit een fout van hemzelf of de andere bewoners.
• De huurder zal het appartement als een goede huisvader behandelen en zal het appartement onderhouden. De huurder sluit ook de kosten voor de noodzakelijke verzekering tegen huurrisico's zoals bijvoorbeeld brand, waterschade en andere risico's af.
• De meubels en roerende zaken die na afloop van de huurperiode ontbreken of buiten werking gesteld zijn, moeten met toestemming van de lokale correspondent door de huurder betaald of vervangen worden.
• Het appartement moet in een onberispelijke staat en netjes achtergelaten worden. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een perfecte en schone staat te verlaten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn vaste plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vriescombinatie, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen weggegooid. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borg zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden. Elk vakantieappartement heeft een vertrouwenspersoon ter plaatse, wiens bevindingen ter plaatse altijd serieus worden genomen.
• De huurder beschermt de eigenaar en CAP GmbH tegen elke verantwoordelijkheid voor eventuele ongevallen die zich in het vakantieappartement, de tuin alsook in en rond het zwembad kunnen voordoen.
8. Diversen
• De huurder bevestigt de beschrijving te hebben gelezen.
• De huurder moet de lokale correspondent van CAP GmbH onmiddellijk over elke afwijking met betrekking tot de inrichting of andere zaken met betrekking tot het gehuurde appartement informeren. Deze klacht moet binnen 48 uur na betrekking van het appartement worden ingediend. Als dit niet gebeurt, kunnen klachten achteraf niet meer in aanmerking genomen worden.
• De lokale correspondent vertegenwoordigt CAP GmbH rechtsgeldig en moet elke afwijking verhelpen, voor zover deze de rechten van de huurder ernstig aantast.
• Eventuele klachten in verband met het gehuurde goed, die echter niet de inrichting betreffen, moeten per aangetekende brief rechtstreeks aan de medecontractant binnen 48 uur na betrekking van het appartement gemeld worden. Na verloop van deze termijn kunnen geen klachten meer in aanmerking genomen worden.
• Als het appartement bij aankomst niet schoon of opgeruimd is, moet dit onmiddellijk bij aankomst aan de verantwoordelijke gemeld worden. Dan kan een extra schoonmaak plaatsvinden. Als dit niet onmiddellijk gemeld wordt, kunnen latere klachten over de netheid van het appartement niet meer in aanmerking genomen worden.
• De huurder, die weigert het appartement te betrekken - omdat deze volgens hem niet overeenkomt met wat hij verwacht - en zijn huurprijs terug wil krijgen, moet een deurwaardersexploot voorleggen waarin bevestigd wordt dat het huurobject onbewoonbaar is.
• CAP GmbH is niet aansprakelijk voor onvoorziene gevallen, gevallen van overmacht of belemmeringen die het verblijf verstoren, onderbreken of verhinderen. Zij kunnen in geen geval aanleiding geven tot betaling van een schadevergoeding.
CAP GmbH is niet verantwoordelijk voor ongevallen die in en rond het zwembad van het vakantieappartement kunnen gebeuren. De prijzen tijdens het laagseizoen liggen altijd een stuk lager dan de prijzen in het tussen- en hoogseizoen. Vanwege onvoorspelbare weersomstandigheden kan de temperatuur van het water van de zwembaden te laag zijn om te baden. Door slecht weer in het voor- en najaar kan het voorkomen dat de zwembaden niet bruikbaar zijn. Hiervoor kan CAP GmbH niet verantwoordelijk gesteld worden. Daarom worden ook lagere huurprijzen aangeboden.
In Toscane zijn de zwembaden van de privévilla's of residenties geopend van 14.05 tot 24.09.
CAP GmbH is nooit aansprakelijk voor lokale problemen met het internet.
9. Geschillen
Alleen de rechtbanken in Gent zijn bevoegd voor alle geschillen die voortvloeien uit de interpretatie, de uitvoering of de toepassing van deze overeenkomst. In alle gevallen kan het bedrag van een eventuele juridische vordering nooit hoger zijn dan de huursom - genoemd in het contract.
Bedrijf CAP Holiday homes - Caroline Pollet
Wij spreken: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Nederlands
Referentienummer: 420403
Accommodatienummer: 348516
Met meer dan 25 jaar ervaring werken de gepassioneerde agenten van CAP hard om het ideale vakantieverblijf voor jou te vinden. We streven elke dag naar de beste service voor degenen die een zorgeloze vakantie zoeken. Als je meer informatie wilt over een aantal van onze lodges of geïnteresseerd bent in het verhuren van je vakantiehuis, neem dan alstublieft contact met ons op. Een warm welkom en belangrijke details zullen je verrassen.
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Deze accommodatie heeft 2 beoordelingen en wordt aanbevolen door 2 gasten.
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?