Annuleringsbeleid
Voor boekingen die 30 dagen of meer voor aanvang van de huurperiode worden gemaakt, gelden de volgende voorwaarden:
een aanbetaling van 30% (tenzij anders vermeld) van de totale afgesproken prijs van de accommodatie moet onmiddellijk worden betaald als de betalingsmethode via creditcard wordt gekozen. Als de betalingsmethode via bankoverschrijving wordt gekozen, moet Rental Adria j.d.o.o. de gedane aanbetaling binnen 3 (drie) werkdagen ontvangen; de resterende 70% (tenzij anders vermeld) van de totale afgesproken prijs van de accommodatie moet uiterlijk 30 (dertig) dagen voor aanvang van de huurperiode worden betaald, als de betaling per creditcard of bankoverschrijving wordt gedaan. Als contante betaling wordt gekozen, zijn de resterende 70% onmiddellijk verschuldigd bij aankomst van de gast, en de gast is verplicht om het resterende bedrag rechtstreeks aan de eigenaar te betalen. Er is geen mogelijkheid om elektronisch (kaarten / pay pal) te betalen in het vakantieverblijf.
Voor boekingen die 30 dagen of minder voor aanvang van de huurperiode worden gedaan, gelden de volgende voorwaarden:
Bij betaling per creditcard of overschrijving is het volledige huurbedrag direct verschuldigd. De gast is verplicht om betalingen te doen binnen de termijn en op de manier zoals beschreven in deze clausule van de Algemene Voorwaarden. Als de gast de betalingstermijnen niet naleeft, wordt dit gedrag beschouwd als een ernstige schending van de contractuele verplichtingen, en wordt het huurcontract beschouwd als onmiddellijk beëindigd, en Rental Adria j.d.o.o. is niet verplicht om de gast hierover te informeren.
Annuleringen en wijzigingen:
Als je jouw reservering wilt annuleren of gedeeltelijk annuleren, kun je dit doen door middel van een schriftelijk verzoek per e-mail. De annulering wordt pas van kracht vanaf de dag dat deze is voltooid en Rental Adria j.d.o.o. deze annulering heeft ontvangen en alleen onder de voorwaarden van deze clausule. In geval van annulering van het huurcontract worden alle ontvangen betalingen tot de dag van annulering ingehouden, en de gast heeft geen recht op teruggave ervan. In het geval dat een gast in dezelfde periode, voor dezelfde prijs en onder dezelfde voorwaarden een andere gast als vervanging kan vinden, zal Rental Adria j.d.o.o. het huurcontract onmiddellijk overdragen aan deze nieuwe gast na schriftelijke ontvangst van alle noodzakelijke informatie over de nieuwe gast en hem een schriftelijke bevestiging sturen. Reeds ontvangen bedragen van de accommodatieprijs worden door Rental Adria j.d.o.o. ingehouden na de overgedragen overeenkomst, en de nieuwe gast is verplicht om het resterende bedrag tot de totale prijs van de accommodatie te betalen, afhankelijk van de eerder gekozen betalingsmethode, die een integraal onderdeel van het contract vormt. Als je verhinderd bent om te reizen, heb je het recht om de reservering over te dragen aan een andere persoon en / of naar een andere datum, mits dit wordt goedgekeurd door de eigenaar van het object. Je moet ons echter meer dan 40 dagen voor aankomst informeren. Als je andere wijzigingen aan je boeking wilt maken nadat deze is bevestigd, moet je ons zo snel mogelijk informeren. Als de reservering 60 dagen voor aankomst van de gast wordt geannuleerd, wordt het volledige bedrag aan de gast terugbetaald. Als de reservering binnen 60 dagen voor aankomst van de gast wordt geannuleerd, behoudt het bureau minimaal 30% van het betaalde bedrag.
COVID ANNULERINGSVOORWAARDEN:
Alleen als de grenzen worden gesloten (Kroatië of het land waar de gast vandaan komt) binnen 60 dagen voor aankomst van de gast, wordt het betaalde bedrag van 30% aan de gast terugbetaald. We vragen alle gasten om alle aankomstvoorwaarden en de geldende maatregelen in de Republiek Kroatië en het land waar ze vandaan komen, in acht te nemen. We willen er ook op wijzen dat de gast zich van tevoren (voor aankomst) moet informeren over de voorwaarden en maatregelen. Het bureau aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de geldende beperkingen en maatregelen en zal dergelijke redenen niet als een rechtvaardigende voorwaarde voor annulering van de reservering en terugbetaling beschouwen. Bijvoorbeeld, wachten op het vaccin, rode lijst, verplichtingen van zelfisolatie of quarantaine, vastgehouden worden aan de grens vanwege extra papierwerk, etc.