Annuleringsbeleid
Voor boekingen die 30 dagen of meer voor de start van de huurperiode worden gedaan, gelden de volgende voorwaarden:
een vooruitbetaling van 30% (tenzij anders aangegeven) van de totale overeengekomen prijs van de accommodatie moet onmiddellijk worden betaald als de betalingsmethode via creditcard wordt gekozen. Als de betalingsmethode via bankoverschrijving wordt gekozen, moet Rental Adria j.d.o.o. de gemaakte vooruitbetaling binnen 3 (drie) werkdagen ontvangen; de resterende 70% (tenzij anders aangegeven) van de totale overeengekomen accommodatieprijs moet uiterlijk 30 (dertig) dagen voor aanvang van de huurperiode worden betaald, als de betaling per creditcard, bankoverschrijving wordt gedaan. Als contante betaling wordt gekozen, zijn de resterende 70% onmiddellijk verschuldigd bij aankomst van de gast, en de gast is verplicht om de rest rechtstreeks aan de eigenaar te betalen. Er is geen mogelijkheid om elektronisch (kaarten / pay pal) te betalen in het vakantieverblijf.
Voor boekingen die 30 dagen of minder voor de start van de huurperiode worden gedaan, gelden de volgende voorwaarden:
Bij betaling per creditcard of overschrijving is het volledige huurbedrag onmiddellijk verschuldigd. De gast is verplicht om betalingen binnen de termijn en op de manier te doen zoals beschreven in deze clausule van de Algemene Voorwaarden. Als de gast de betalingstermijnen niet nakomt, wordt dit gedrag beschouwd als een ernstige schending van de contractuele verplichtingen, en wordt het huurcontract als onmiddellijk beëindigd beschouwd, en Rental Adria j.d.o.o. is niet verplicht om de gast hiervan op de hoogte te stellen.
Annuleringen en wijzigingen
Als je je reservering wilt annuleren of gedeeltelijk wilt annuleren, kun je dit doen door een schriftelijk verzoek per e-mail te sturen. De annulering wordt pas van kracht vanaf de dag dat deze is beëindigd en Rental Adria j.d.o.o. deze annulering heeft ontvangen en alleen onder de voorwaarden van deze clausule. In geval van annulering van de huurovereenkomst worden alle ontvangen betalingen tot de dag van annulering ingehouden, en de gast heeft geen recht op teruggave daarvan. In het geval dat een gast in dezelfde periode, voor dezelfde prijs en onder dezelfde voorwaarden een andere gast als vervanging kan vinden, zal Rental Adria j.d.o.o. het huurcontract onmiddellijk overdragen aan deze na schriftelijke ontvangst van alle noodzakelijke informatie over de nieuwe gast en hem een schriftelijke bevestiging sturen. Reeds ontvangen bedragen van de accommodatieprijs worden door Rental Adria j.d.o.o. ingehouden na de overgedragen overeenkomst, en de nieuwe gast is verplicht om de rest tot de totale prijs van de accommodatie te betalen, afhankelijk van de eerder gekozen betalingsmethode, die een integraal onderdeel van het contract vormt. Als je verhinderd bent om te reizen, heb je het recht om de reservering over te dragen aan een andere persoon en / of naar een andere datum, mits dit wordt goedgekeurd door de eigenaar van het object. Je moet ons echter meer dan 40 dagen voor aankomst informeren. Als je andere wijzigingen aan je boeking wilt aanbrengen nadat deze is bevestigd, moet je ons zo snel mogelijk daarvan op de hoogte stellen. Als de reservering 60 dagen voor aankomst van de gast wordt geannuleerd, wordt het volledige bedrag aan de gast terugbetaald. Als de reservering binnen 60 dagen voor aankomst van de gast wordt geannuleerd, behoudt het agentschap minimaal 30%
van het betaalde bedrag.
COVID ANNULERINGSVOORWAARDEN:
Alleen als de grenzen worden gesloten (Kroatië of het land waar de gast vandaan komt) binnen 60 dagen tot de aankomst van de gast, wordt het betaalde bedrag van 30% aan de gast terugbetaald. We vragen alle gasten om op de hoogte te zijn van alle aankomstvoorwaarden en de geldende maatregelen in de Republiek Kroatië en het land waar ze vandaan komen. We willen er ook op wijzen dat de gast zich van tevoren (voor aankomst) moet informeren over de voorwaarden en maatregelen. Het agentschap neemt geen verantwoordelijkheid voor de geldende beperkingen en maatregelen en zal dergelijke redenen niet als een rechtvaardigende voorwaarde voor de annulering van de reservering en terugbetaling accepteren. Bijvoorbeeld, wachten op het vaccin, rode lijst, verplichtingen van zelfisolatie of quarantaine, vasthouden aan de grens vanwege extra papierwerk, etc.