Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Casa Julia is een prachtige vakantievilla met een groot privézwembad in Benissa in de Spaanse provincie Alicante in de regio Valencia (Costa Blanca).
Het vakantiehuis biedt comfortabel plaats aan 6 personen. Dankzij het gebruik van duurzame en mooie materialen straalt deze volledig gerenoveerde vakantievilla luxe uit. De ruime open keuken en eetkamer zijn prachtig verlicht dankzij grote ramen die het zonlicht binnenlaten. Bovendien is het interieur erg gezellig en comfortabel. Perfect om volledig te ontspannen.
Er is ook buiten veel ruimte om te ontspannen. Vanaf het ruime terras met zitgedeelte en buitenkeuken geniet je van een adembenemend panoramisch uitzicht op de zee. Het grote privézwembad (11x5m diepte 2,4m, met Romeinse steden, met verlichting), omringd door prachtige palmbomen, nodigt je uit voor een heerlijk verfrissende duik.
---
---
1 km
10 km
10 km
---
In de buurt van Benissa zijn talrijke restaurants en bars van allerlei soort en voor elk budget. Binnen een straal van 5 km zijn er veel witte stranden en mooie strandbars. Bezoek ook prachtige kuststeden zoals Moraira, Calpe of het bruisende Benidorm, dat slechts een half uur rijden is. De villa is ook ideaal gelegen voor golfliefhebbers, op slechts 1 km afstand vind je de prachtige Ifach Golfclub. Deze mooie villa maakt uw vakantie compleet.
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene Huurvoorwaarden
1. Algemeenheden
De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden die deze huurvoorwaarden aanvullen.
2. Registratie
Bij registratie moet de huurder duidelijk:
• de juiste naam van de deelnemers en hun leeftijd vermelden,
• aangeven of hij een dier meebrengt, waarvoor hij in de huurovereenkomst uitdrukkelijke toestemming moet hebben.
Binnen acht dagen na ontvangst van de huurovereenkomst moet de huurder een voorschot van 50% van de huurprijs plus het bedrag van de afgesloten verzekeringen, de administratiekosten (50 euro) en eventuele toeslagen betalen, waardoor de definitieve huur aan hem wordt toegewezen. Het resterende huurbedrag en de borg (indien deze aan ons wordt betaald) moeten uiterlijk 8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement op het in de huurovereenkomst genoemde rekeningnummer betaald zijn. De borg kan eventueel ook op een later tijdstip voor het betrekken van het appartement betaald worden. Dit is ook mogelijk via Visa- of MasterCard. Bij registratie minder dan 8 weken voor het betrekken van het appartement moet de volledige huurprijs onmiddellijk betaald worden. Zowel voor binnenlandse als buitenlandse betalingen zijn de algemene bankkosten voor rekening van de huurder.
3. Prijs / Betaling
Na de reservering wordt geen enkele onenigheid over de prijs van het appartement geaccepteerd. Bij niet-betaling op de vervaldag (8 weken voor het betrekken van het gehuurde appartement) zijn van rechtswege en zonder ingebrekestelling vertragingsrente van 1,5% per maand verschuldigd. Als sanctie wordt bovendien van rechtswege een forfaitaire schadevergoeding van 15% van de totale huurprijs met een minimumbedrag van 50 euro aangerekend.
4. Borg
Het huren van een vakantieappartement brengt de betaling van een borg met zich mee, waarvan de toepassingsvoorwaarden in de huurovereenkomst zijn vastgelegd. De borg wordt ofwel in België voor vertrek of ter plaatse bij aankomst betaald. Als de borg in België wordt betaald, wordt deze binnen 2 weken na uw terugkeer en nadat door de afgevaardigde van de verhuurder de correcte en volledige uitvoering van al uw huurverplichtingen is vastgesteld, terugbetaald. Als de borg ter plaatse wordt betaald, wordt het bedrag door de eigenaar ter plaatse vastgesteld. Dit wordt in de huurovereenkomst aangegeven. De borg wordt betaald op het moment dat het huurobject betrokken wordt en de huurder zal hierover altijd op zijn verzoek een ontvangstbewijs van de afgevaardigde ontvangen. De borg wordt bij vertrek ter plaatse of binnen 2 weken na terugkeer onder overlegging van het ontvangstbewijs terugbetaald. Hier kan de borg op geen enkele wijze via CAP terugeist worden. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een goede en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn oorspronkelijke plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vriescombinatie, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen verwijderd. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borg zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden.
Het maximaal aantal personen mag zonder voorafgaande toestemming van CAP GmbH niet worden overschreden. Als dit wel het geval is, kan het appartement geweigerd worden of wordt de volledige borg onmiddellijk ingehouden.
5. Annuleringen
Elke annulering moet per aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan het makelaarskantoor worden gemeld. De datum van postontvangst geldt als bewijs en biedt de mogelijkheid om het bedrag van de annuleringskosten vast te stellen:
• Annulering meer dan 60 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 25% van de totale huurprijs,
• Annulering tussen 60 en 45 dagen: 50% van de totale huurprijs
• Annulering minder dan 45 dagen voor het betrekken van het gehuurde appartement: 100% van de totale huurprijs.
Het is duidelijk dat de administratiekosten en verzekeringspremies nooit worden terugbetaald.
Opmerking:
Bij CAP GmbH kan een annuleringsverzekering worden afgesloten. Deze kost 4,5% van de huurprijs.
6. Verplichtingen van CAP GmbH
• Op grond van een uitdrukkelijke of stilzwijgend erkende opdracht treedt CAP GmbH op als bemiddelaar tussen de huurder en de verhuurder.
• Als het huurobject onafhankelijk van CAP GmbH niet beschikbaar is, dan verplicht de laatstgenoemde zich ertoe dat de huurder een object met dezelfde capaciteit en uit dezelfde prijsklasse krijgt, voor zover dit mogelijk is.
• CAP GmbH kan niet met een transportbedrijf gelijkgesteld worden en evenmin aansprakelijk worden gesteld voor ongevalsschade (o.a. ten gevolge van diefstal) die zich tijdens de uitvoering van de verplichtingen van de verhuurder voordoet.
• CAP GmbH kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld, als zij op de datum van de reservering door de eigenaar niet over wijzigingen aan het huurobject of de directe omgeving van het huurobject is geïnformeerd of als de wijzigingen zich voordoen tussen de reservering en het moment waarop de huurder het gehuurde appartement betrekt.
7. Verplichtingen van de huurder
• De huurder moet het juiste aantal deelnemers doorgeven. Zijn het er te veel, dan heeft de lokale correspondent het recht de toegang tot het appartement te weigeren en wordt de volledige borg onmiddellijk ingehouden.
• Dieren worden alleen toegelaten als CAP GmbH hiermee uitdrukkelijk akkoord is. Als dit niet het geval is, wordt de borg onmiddellijk ingehouden.
• De data en uren van het verblijf moeten zeer strikt worden nageleefd. Als het appartement niet op de afgesproken datum betrokken wordt of bij verlate aankomst moet de huurder de lokale correspondent hiervan op de hoogte stellen. Als het tijdstip van vertrek niet wordt gerespecteerd, kan een deel van de borg worden ingehouden voor het inschakelen van vervangend personeel voor de schoonmaak.
• Gedurende de gehele duur van het verblijf is de huurder aansprakelijk voor het appartement. Hij verplicht zich ertoe de kosten te dekken die voortvloeien uit een fout van hemzelf of de andere bewoners.
• De huurder zal het appartement als een goede huisvader behandelen en zal het appartement onderhouden. De huurder sluit ook de kosten voor de noodzakelijke verzekering tegen huurrisico's zoals bijvoorbeeld brand, waterschade en andere risico's af.
• De meubels en roerende zaken die na afloop van de huurperiode ontbreken of buiten werking zijn gesteld, moeten met toestemming van de lokale correspondent door de huurder worden betaald of vervangen.
• Het appartement moet in een onberispelijke staat en netjes worden achtergelaten. De huurder is verplicht het gehuurde appartement in een perfecte en schone staat achter te laten, dat wil zeggen alles staat zowel in het appartement als buiten op zijn oorspronkelijke plaats, de keuken is volledig opgeruimd (de koel-/vriescombinatie, de oven en de andere apparaten zijn schoongemaakt en alles staat op zijn plaats), al het afval en vuilnis is op de aangewezen plaatsen verwijderd. Als dit niet het geval is, wordt de volledige borg zonder verdere discussie onmiddellijk ingehouden. Elk vakantieappartement heeft een vertrouwenspersoon ter plaatse, waarbij hun bevindingen ter plaatse altijd serieus worden genomen.
• De huurder beschermt de eigenaar en CAP GmbH tegen elke verantwoordelijkheid voor mogelijke ongevallen die zich in het vakantieappartement, de tuin alsook in en rond het zwembad kunnen voordoen.
8. Diversen
• De huurder bevestigt kennis te hebben genomen van de beschrijving.
• De huurder moet de lokale correspondent van CAP GmbH onmiddellijk op de hoogte stellen van elke afwijking met betrekking tot de inrichting of andere zaken met betrekking tot het gehuurde appartement. Deze klacht moet binnen 48 uur na betrekken van het appartement worden ingediend. Als dit niet gebeurt, kunnen klachten achteraf niet meer in overweging worden genomen.
• De lokale correspondent vertegenwoordigt CAP GmbH rechtsgeldig en moet elke afwijking verhelpen, voor zover deze de rechten van de huurder ernstig aantast.
• Eventuele klachten in verband met het gehuurde goed, die echter niet de inrichting betreffen, moeten per aangetekende brief rechtstreeks aan de medecontractant binnen 48 uur na betrekken van het appartement worden gemeld. Na deze termijn kunnen geen klachten meer in overweging worden genomen.
• Als het appartement bij aankomst niet schoon of opgeruimd is, moet dit onmiddellijk bij aankomst aan de verantwoordelijke worden gemeld. Dan kan een extra schoonmaak worden uitgevoerd. Als dit niet onmiddellijk wordt gemeld, kunnen latere klachten over de netheid van het appartement niet meer in overweging worden genomen.
• De huurder die weigert het appartement te betrekken - omdat deze volgens hem niet overeenkomt met wat hij verwacht - en zijn huurprijs wil terugkrijgen, moet een betekeningsoorkonde voorleggen waarin wordt bevestigd dat het huurobject onbewoonbaar is.
• CAP GmbH is niet aansprakelijk voor onvoorziene gevallen, gevallen van overmacht of belemmeringen die het verblijf verstoren, onderbreken of verhinderen. Zij kunnen in geen geval aanleiding geven tot betaling van een schadevergoeding.
CAP GmbH is niet aansprakelijk voor ongevallen die in en rond het zwembad van het vakantieappartement kunnen gebeuren. De prijzen tijdens het laagseizoen liggen altijd een stuk lager dan de prijzen in het tussenseizoen en hoogseizoen. Wegens onvoorspelbare weersomstandigheden kan de temperatuur van het water van de zwembaden te laag zijn om te zwemmen. Door slechte weersomstandigheden in het voor- en najaar kan het voorkomen dat de zwembaden niet bruikbaar zijn. Hiervoor kan CAP GmbH niet verantwoordelijk worden gesteld. Daarom worden ook lagere huurprijzen aangeboden.
In Toscane zijn de zwembaden van de privévilla's of residenties geopend van 14.05 tot 24.09.
CAP GmbH is nooit aansprakelijk voor lokale problemen met het internet.
9. Geschillen
Alleen de rechtbanken in Gent zijn bevoegd voor alle geschillen die voortvloeien uit de interpretatie, de uitvoering of de toepassing van deze overeenkomst. In alle gevallen kan het bedrag van een eventuele juridische vordering nooit de huursom - genoemd in het contract - overschrijden.
Bedrijf CAP Holiday homes - Caroline Pollet
Wij spreken: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Nederlands
Referentienummer: 311466
Accommodatienummer: 291662
Met meer dan 25 jaar ervaring werken de gepassioneerde agenten van CAP hard om het ideale vakantieverblijf voor jou te vinden. We streven er elke dag naar om de beste service te bieden aan diegenen die op zoek zijn naar een zorgeloze vakantie. Als je meer informatie wilt over een aantal van onze lodges of geïnteresseerd bent in het verhuren van je vakantiehuis, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Een warm welkom en belangrijke details zullen je verrassen.
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Deze accommodatie heeft 3 beoordelingen en wordt aanbevolen door 3 gasten.
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?