Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?We hebben nog meer fantastische aanbiedingen voor jou.
Je kunt deze verhuur direct bij je gastheer aanvragen en je krijgt binnen een korte tijd een reactie.
Dit vakantiehuis biedt de nodige privacy en ligt aan het einde van een kleine doodlopende weg. Het is een privédomein van meer dan 1 ha, met een eigen boomgaard & wijngaard, een prachtige tuin voor kinderen en een privézwembad (verwarmd met zonnecollectoren en voorzien van een inklapbare ladder, veilig voor kleine kinderen). Ideaal voor familie- of groepsvakanties, maar ook een perfecte plek voor mensen die van de natuur houden.
Achter het domein vind je verschillende wandelpaden door de bossen en langs mooie valleien, die aansluiten op de bekende GR-wandelroutes in het natuurgebied van de Grigne en Valsassina. Op 500m vind je het clubhuis en de startbaan (+ restaurant) van de Paragliding Club. Op verzoek kun je een tandemsprong van de Valcava berg reserveren.
Airconditioning is in dit huis niet nodig vanwege de dikke muren, maar ook vanwege het zeer milde klimaat. 4 mooie seizoenen zonder grote extremen.
Er is geen wifi, maar wel een perfecte 4G-ontvangst.
Er zijn twee mogelijkheden om het vakantiehuis te reserveren:
1. Prijs op de website: Het complete huis met 5 slaapkamers / 2 badkamers / 2 doucheruimtes / 10 tot 14 personen.
2. Prijs op de website -30% korting: Het hoofdhuis met 3 slaapkamers / 1 badkamer / 2 doucheruimtes / 8 tot 10 personen.
Het zal nooit apart verhuurd worden. Zeer kindvriendelijk vakantiehuis.
---
---
---
Dit vakantiehuis staat op een heuvel aan de voet van de Alpen op een hoogte van 450 meter tussen Lecco en Bergamo. Aan de ene kant beschermd door kastanjebomen en aan de andere kant een panoramisch uitzicht op het dal van de Adda rivier richting Milaan (bij helder weer).
---
Je wordt nog niet in rekening gebracht
Let op, er kunnen extra kosten ontstaan op basis van gebruik. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan direct contact op met de verhuurder.
Algemene voorwaarden
1. Algemeenheden
Door het ondertekenen van de huurovereenkomst en door het maken van de boeking, betekent dit dat de Algemene Huurvoorwaarden van CAP begrepen zijn en daarmee zonder voorbehoud en zonder uitzondering zijn aanvaard. Indien een van de voorwaarden van dit contract ongeldig is geworden of ongeldig was of als er in dit contract een lacune zou zijn, kunnen de overige voorwaarden niet betwist worden. We hebben ons uiterste best gedaan om getrouwe beschrijvingen te geven van alle eigendommen die op deze webpagina's worden getoond, en we hopen dat je aangenaam verrast zult zijn met het eigendom en zult vinden dat onze beschrijving het geen recht heeft gedaan. Let echter op dat normen anders kunnen zijn dan die normaal geaccepteerd worden in je thuisland. We hebben de informatie op de website zo zorgvuldig mogelijk samengesteld, en deze is gecontroleerd en dubbel gecontroleerd. Het is echter mogelijk dat bepaalde faciliteiten in het resort of de villa die je hebt geboekt tijdelijk buiten gebruik kunnen zijn vanwege storing, onderhoud, overheidsregelgeving of lokale vergunningwetten, ongeschikte weersomstandigheden of andere lokale omstandigheden. In het laagseizoen is het mogelijk dat sommige lokale restaurants en bars niet volledig operationeel zijn. CAP bvba kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor dergelijke problemen die buiten de controle van een agent vallen. Alle dergelijke faciliteiten zijn onderhevig aan beschikbaarheid. Al onze villa's worden aan het begin van elk seizoen zorgvuldig geïnspecteerd, zijn uitgerust met voldoende servies, bestek, strijkijzer en strijkplank en hebben koelkasten en voldoende kookfaciliteiten. Daarom, als formeel, expliciet en impliciet bewijs, leidt zijn commissie CAP bvba om als tussenpersoon te handelen tussen eigenaar en huurder in alle omstandigheden.
2. Registratie
Wanneer je jouw boeking maakt, moet je ons een ondertekende huurovereenkomst sturen, waarbij je namens jouw hele partij de voorwaarden van deze boekingsvoorwaarden en de algemene informatie accepteert, en een aanbetaling van 50% betaalt. Er bestaat pas een contract tussen ons wanneer we de ondertekende huurovereenkomst samen met je aanbetaling hebben ontvangen.
Zodra je hebt geboekt en de aanbetaling voor je vakantie hebt betaald, garanderen we de prijs. Het resterende bedrag van de prijs van je vakantie moet ten minste 8 weken voor je vertrekdatum worden betaald. Als het saldo niet op tijd wordt betaald, behouden we ons het recht voor om je vakantie te annuleren, je aanbetaling te behouden en de annuleringskosten toe te passen.
Voor boekingen die minder dan 8 weken voor aanvang van de huurperiode worden gemaakt, moet de huurder onmiddellijk het totale verschuldigde bedrag betalen.
3. Prijs-betaling
In geval van niet tijdige betaling van de verschuldigde bedragen is de huurder automatisch nalatig. CAP zal dan een schriftelijke herinnering sturen. Als het verschuldigde bedrag niet binnen 7 dagen na de schriftelijke herinnering is ontvangen, wordt de overeenkomst geacht te zijn geannuleerd. Een huurder die zijn financiële verplichting jegens CAP niet tijdig is nagekomen, wordt een rente van 1,5% over het hoofdbedrag per maand of een deel van een maand in rekening gebracht.
Bovendien is de huurder verplicht om alle buitengerechtelijke incassokosten te betalen, zijnde 15% van de totale huurprijs, met een minimumbedrag van €50,-.
Het resterende bedrag van de prijs van je vakantie moet ten minste 8 weken voor je vertrekdatum worden betaald. Als het saldo niet op tijd wordt betaald, behouden we ons het recht voor om je vakantie te annuleren, je aanbetaling te behouden en de annuleringskosten toe te passen.
Voor boekingen die minder dan 8 weken voor aanvang van de huurperiode worden gemaakt, moet de huurder onmiddellijk het totale verschuldigde bedrag betalen.
4. Borg (garantie)
Wanneer de borg (garantie) in België is betaald, betalen we deze maximaal 2 weken na je terugkeer van vakantie terug, na controle dat alle verplichtingen van de huurder zijn nagekomen en de panden zijn gecontroleerd door de lokale correspondent. Wanneer de borg (garantie) bij aankomst in het vakantiehuis aan de lokale correspondent wordt betaald: De huurder kan om een schriftelijk bewijs van de borg vragen. Deze borg (garantie) wordt bij vertrek of 2 weken na terugkeer teruggegeven, bij overlegging van het schriftelijke bewijs. In dit geval is de borg onder geen enkele voorwaarde betaalbaar door CAP.
Toeristenbelasting: In sommige landen of regio's kan dit worden gevraagd.
5. Annulering
Door CAP bvba.
In geen geval zullen we je vakantie minder dan 8 weken voor de geplande vertrekdag annuleren, behalve om redenen van overmacht. Als we om welke reden dan ook je vakantie moeten annuleren, anders dan niet-betaling van het eindsaldo, zullen we proberen een alternatieve vakantie van vergelijkbare standaard aan te bieden (en waar deze goedkoper is, zullen we het verschil terugbetalen, maar waar het duurder is, moet je het verschil betalen), of, als dat niet lukt, alle betaalde gelden teruggeven. Verder, waar van toepassing, en waar annulering niet het gevolg is van overmacht, zullen we compensatie betalen waar het duurder is, hoewel het een accommodatie met een vergelijkbare standaard moet zijn.
Door huurder
Jij, of een lid van je partij, kunt je vakantie op elk moment annuleren, mits de annulering wordt gedaan door de persoon die het boekingsformulier ondertekent en dit schriftelijk aan ons wordt meegedeeld. Omdat dit administratieve kosten met zich meebrengt, kunnen we annuleringskosten in rekening brengen zoals hieronder weergegeven:
Periode voor vertrek:
Annuleringskosten 60 dagen of meer: 25% van de totale huurprijs.
Annuleringskosten tussen 60 en 45 dagen: 50% van de totale huurprijs.
Annuleringskosten 45 dagen: 100% van de totale huurprijs.
Let op: als de reden voor annulering valt onder de voorwaarden van onze speciaal onderhandelde reisverzekering, kun je deze kosten mogelijk terugvorderen (4,5% van de huurprijs).
De administratiekosten worden niet terugbetaald.
6. Verplichtingen van de huurder
Meer details over een accommodatie kunnen worden opgevraagd bij ons reserveringspersoneel. In het geval van villahuur ben jij en je partij verantwoordelijk voor het achterlaten van de bezette vakantieaccommodatie samen met alle meubels en inrichting, schoon en in goede staat en conditie. De huurder dient het huis te goeder trouw te gebruiken. Bij vertrek, zet elk item terug waar je het hebt gevonden, leeg de prullenbakken, gooi het afval weg en ruim de keuken op. Eventuele extra schoonmaakkosten worden van de borg afgetrokken.
Je verbindt je ertoe ons te informeren over eventuele schade aan de accommodatie of de inhoud ervan tijdens je bezetting en te betalen voor eventuele schade of ontbrekende items, telefoonkosten en overmatige of ongebruikelijke diensten die zijn verbruikt. Eigendommen die aan jou zijn verhuurd, mogen alleen worden gebruikt voor de accommodatie van de personen die op het boekingsformulier staan vermeld, tenzij anders schriftelijk overeengekomen door ons. Onderverhuur of toewijzingsregelingen zijn niet toegestaan. Wij of onze vertegenwoordigers mogen te allen tijde toegang hebben tot de vakantieaccommodatie tijdens je bezetting.
We behouden ons te allen tijde het recht voor om een vakantie volledig te annuleren of te beëindigen als het gedrag van een lid van een partij waarschijnlijk aanstoot, gevaar, schade of leed voor anderen zal veroorzaken. Onze vertegenwoordigers, waar zij het gedrag onaanvaardbaar achten, zijn gemachtigd om een vakantie te annuleren waar en wanneer dat nodig is. Onze verantwoordelijkheid zal ophouden en er zal geen verplichting zijn om eventuele door de partij gemaakte kosten te dekken als gevolg van annulering in deze omstandigheden. Er worden geen claims geaccepteerd voor terugbetalingen of compensatie.
7. Diversen
Schade aan eigendommen
In het ongelukkige geval dat je kleine breuken veroorzaakt, vragen we je vriendelijk om deze te melden bij onze agent of vertegenwoordiger, zodat dergelijke items snel kunnen worden vervangen. Aan het begin van het verhuurseizoen wordt een inventarisatie gemaakt van al onze villa's om ervoor te zorgen dat er voldoende uitrusting is voor het aantal mensen dat de villa bezet. Het is simpelweg niet mogelijk om dit tussen elke verhuur te doen, dus het is belangrijk dat je ons adviseert, zodat we gebroken of beschadigde items kunnen vervangen. Op deze manier zullen de bezoekers na jou niet teleurgesteld zijn over de uitrusting in de villa.
Tuinen
Tuinen moeten regelmatig worden onderhouden en het is simpelweg niet mogelijk om dit onderhoud op 'wisseldagen' uit te voeren. Tuinmannen zullen proberen zo discreet mogelijk te zijn.
Zwembaden
Zwembaden moeten regelmatig worden onderhouden en net als bij tuinonderhoud kan dit niet altijd worden gedaan op 'wisseldagen'. Zwembaden bij villa's worden normaal gesproken eenmaal per week gecontroleerd en schoongemaakt, en hoewel dit vaak heel vroeg in de ochtend wordt gedaan, kunnen onderhoudspersoneel arriveren terwijl je het zwembad gebruikt. In deze gevallen wordt je gevraagd het zwembad te verlaten. Noch zwembadonderhoudspersoneel noch tuinmannen hebben vaste uren, dus het is niet mogelijk voor ons om je te adviseren over de exacte dag of tijd van hun bezoek.
Extra personen
In sommige villa's, waar we van mening zijn dat de faciliteiten dit toelaten, kan een extra persoon worden ondergebracht. Je moet vragen welke eigendommen geschikt zijn. Let op dat 'extra personen' kinderen van elke leeftijd omvat, inclusief baby's. Het maximale aantal personen dat in elke villa is toegestaan, staat duidelijk vermeld in de brochurebeschrijving. In sommige villa's kan het aantal bedden/slaapkamers aangeven dat er meer mensen in die villa kunnen slapen, maar het is het vermelde 'Maximale aantal personen' dat telt, niet het aantal bedden. Als de klant het aantal personen niet respecteert, kan de villa bij aankomst worden geweigerd. Als dit tijdens je verblijf gebeurt, wordt de borg niet terugbetaald.
Aankomst en vertrek
Je mag je villa betrekken om 16.00 uur op je aankomstdag. Als je aankomst later is dan 18.00 uur, moet je contact opnemen met de verantwoordelijke persoon (vermeld op je voucher) of CAP bvba. Dit is erg belangrijk om de sleutels op dezelfde dag te kunnen verzamelen. Om voor te bereiden op de volgende bezoekers moeten we je vragen de villa te verlaten om 10.00 uur op je vertrekdag.
8. Klachten
Als je een probleem hebt tijdens je vakantie, moet je de relevante leverancier en de vertegenwoordiger van het resort, indien beschikbaar, binnen de 48 uur informeren, die zal proberen de zaken recht te zetten. Als je klacht niet volledig lokaal kan worden opgelost, moet je bellen en een brief schrijven naar CAP bvba. Het is daarom een voorwaarde van dit contract dat je elk probleem communiceert met de leverancier van de betreffende diensten EN met onze vertegenwoordiger (indien beschikbaar) ter plaatse en een schriftelijk rapportformulier verkrijgt. Als je deze eenvoudige procedure niet volgt, wordt je recht op compensatie, indien van toepassing, volledig uitgedoofd omdat je geen redelijke stappen hebt ondernomen om je verlies te beperken en we niet de volledige gelegenheid hebben gehad om het probleem te onderzoeken en te verhelpen.
CAP bvba is niet verantwoordelijk voor enige schade of letsel in de lodge, tuin en in of rond het zwembad van een vakantiehuis.
CAP bvba is nooit verantwoordelijk voor eventuele problemen met internet in de lodge.
De prijzen tijdens het laagseizoen zijn altijd lager dan die tijdens het midden- en hoogseizoen. Het weer kan de temperatuur van het water in het zwembad beïnvloeden, waardoor het te laag is om te zwemmen. Slecht weer kan het zelfs onmogelijk maken om het zwembad te gebruiken. CAP bvba kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze gebeurtenissen. Dit zorgt ook voor lagere prijzen.
De privézwembaden (villa's en residenties) in Toscane zijn geopend van 14/05 tot 24/09
9. Wet en rechtsbevoegdheid
Dit contract is opgesteld op basis van deze boekingsvoorwaarden die worden beheerst door het Belgisch recht en beide partijen zullen zich te allen tijde onderwerpen aan de rechtsbevoegdheid van de Belgische rechtbank in Gent.
Bedrijf CAP Holiday homes - Heer Caroline Pollet
Wij spreken: Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans en Nederlands
Referentienummer: 274178
Accommodatienummer: 230498
Met meer dan 25 jaar ervaring werken de gepassioneerde agenten van CAP hard om het ideale vakantieverblijf voor jou te vinden. We streven elke dag naar de beste service voor degenen die een zorgeloze vakantie zoeken. Als je meer informatie wilt over enkele van onze lodges of geïnteresseerd bent in het verhuren van je vakantiehuis, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Een hartelijk welkom en belangrijke details zullen je verrassen.
Voer meer gegevens in om het contactnummer van de host te krijgen
*Haftungsausschluss: Kann Bewertungen von vertrauenswürdigen Drittanbietern enthalten
Deze accommodatie heeft 1 beoordeling en wordt aanbevolen door 1 gast.
Om gebruik te kunnen maken van de verlanglijst, deze permanent op te slaan en te delen met je familie en vrienden, maak eenvoudig een gratis account bij ons aan.
Maak gratis account aan Heb je al een account?