Annuleringsbeleid
AGB's en annuleringsvoorwaarden vind je op onze homepage www.apart-nadine.at.
1. Presentatie van de huurobjecten
Afbeeldingen op het internet zijn slechts voorbeelden van de inrichting. De inrichting kan ook veranderen. Alle "afstanden" moeten als ongeveer worden beschouwd en moeten je slechts een globale indruk geven van de omgeving van het object. Het kan voorkomen dat in het voor- en naseizoen beschreven faciliteiten zoals bijvoorbeeld sportsscholen, restaurants, liftinstallaties etc. niet geopend zijn.
2. Verloop van de online boeking
Na ontvangst van de reserveringsbevestiging wordt je boeking bindend. De boeking geldt ook als bindend als de verhuurder afziet van een aanbetaling en de huurder een boekingsbevestiging ontvangt.
De door jou geboekte datum wordt vast gereserveerd. Het herroepingsrecht volgens § 11 Abs 1 FAAG is niet van toepassing, in plaats daarvan gelden onze AGB. De verhuurder is gerechtigd een aanbetaling te vorderen.
Wordt deze aanbetaling (kosteloze overschrijving – eventuele kosten zijn voor rekening van de huurder) niet binnen 5 dagen voldaan, of bij last-minute boekingen op tijd, dan kan de verhuurder de boeking annuleren.
Indien de aanbetaling niet op tijd binnenkomt, kan dit leiden tot een stilzwijgende annulering!
Na ontvangst van de aanbetaling ontvang je de boekingsbevestiging.
Het resterende bedrag wordt bij aankomst contant verrekend. Bij aankomst wordt een borg van 150 euro gevraagd, die je bij netjes verlaten van het appartement weer terugkrijgt.
3. Annulering
Elke annulering moet schriftelijk worden meegedeeld.
De annuleringskosten bedragen:
Tot 60 dagen voor aanvang van de huur 30%
59 tot 30 dagen voor aanvang van de huur 60%
29 tot 15 dagen voor aanvang van de huur 90%
Vanaf 14 dagen voor aanvang van de huur 100% van de totale prijs.
Wij willen erop wijzen dat bij een annulering de annuleringskosten, eindschoonmaak, etc... evenals alle andere inclusieve diensten niet van de annuleringsvergoeding worden afgetrokken!
TIP:
Een vakantieannulering is voor beide partijen onaangenaam. Zodat je je in geval van annulering geen zorgen hoeft te maken, raden wij het afsluiten van een "annuleringsverzekering" aan. Deze bespaart je in geval van annulering onnodige kosten en beschermt, mocht er plotseling iets tussenkomen...
4. Verplichtingen van de huurder
Het huurobject mag alleen met het geboekte aantal personen bezet worden (kinderen en baby's inbegrepen). Extra personen kunnen door de verhuurder geweigerd of ter plaatse apart in rekening gebracht worden. Let op dat bij aankomst de totaalprijs voor het geboekte aantal deelnemers in rekening wordt gebracht - ook als er minder gasten aankomen.
Het huurobject moet zorgvuldig gebruikt worden. Daarbij moet rekening gehouden worden met buren etc. Het schoonmaken van de keukeninrichting, het servies en bestek is de verantwoordelijkheid van de huurder (en niet inbegrepen in de eindschoonmaak).
In het geval van zeer sterke vervuiling (in het bijzonder van de keukeninrichting) van het appartement wordt een toeslag van 10 euro per persoon in rekening gebracht (volwassenen en kinderen).
Huisdieren:
Het meenemen van huisdieren is niet toegestaan.
Als de huurder of medegebruiker schade veroorzaakt, moet dit onmiddellijk aan de sleutelhouder worden gemeld.
De huurder is aansprakelijk voor eventuele door hem of de medegebruikers veroorzaakte schade, tenzij zij hun onschuld kunnen bewijzen. Hetzelfde geldt als het onderkomen niet aan de volgende huurder kan worden overgedragen.
Wij willen je erop wijzen dat alle beschadigde of kapotte voorwerpen van de borg worden afgetrokken (bijv. kapotte glazen, kapotte borden, ook beschadigde borden/glazen worden in rekening gebracht, verdwenen bestek,...).
5. Verkorting of verlenging van het verblijf
Als je het object niet zoals afgesproken kunt overnemen, bijvoorbeeld vanwege verhoogd verkeer, stakingen etc. of om persoonlijke redenen, blijft de volledige huurprijs verschuldigd. Hetzelfde geldt als je het object voortijdig verlaat. Als je je verblijf wilt verlengen, bespreek dit dan tijdig met de verhuurder.
6. Klachten, schadeclaims
Als het object niet in contractuele staat is of je schade ontdekt, moet dit onmiddellijk aan de sleutelhouder worden gemeld. Als er bij aanvang van de huur geen onmiddellijke melding wordt gemaakt van niet verborgen gebreken, wordt aangenomen dat het object vrij is van gebreken. Als de gebreken zich voordoen tijdens de huurperiode, gelden dezelfde regels.
Eventuele claims moeten direct met de verhuurder worden geregeld en de nodige bewijsmaterialen moeten worden voorgelegd. Als je de bovengenoemde regels niet naleeft, verlies je alle rechten op schadevergoeding.
Wijzigingen voorbehouden! Bevoegde rechtbank: Zell am Ziller - Oostenrijk